نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 01 فروردين 1398
ساعت 15:00

مدل قیمت سرویس Stadia تعیین شده است

مدل قیمت سرویس Stadia تعیین شده اما هنوز اعلام نشده

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تکنولوژی Stadia شرکت گوگل که اخیراً معرفی شده، گامی بزرگ در عرصه‌ی بازی‌های ابری محسوب می‌شود؛ این سرویس به بازیکنان اجاره خواهد داد تا با استفاده از فضای ابری، دست به اجرای بازی‌های مورد نظر خود بزنند. از زمان معرفی تاکنون، جزئیات زیادی پیرامون این سرویس به اشتراک گذاشته شده و ظاهراً شرکت گوگل قصد دارد تا پایان نمایشگاه GDC 2019، بصورت مستمر دست به اعلام جزئیات جدیدی در مورد این سرویس بزند.

«فیل هریسون» (Phil Harrison) اخیراً در مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اسپات اعلام کرده که تصمیم گیری‌ها در مورد مدل قیمتی سرویس Stadia گرفته شده است؛ متاسفانه هیچگونه جزئیاتی در مورد این مدل قیمتی ارائه نشد، چراکه سازندگان قصد دارند تا اطلاعات بیشتر را در روزهای آینده به اشتراک بگذارند.

در مصاحبه‌ای دیگر، «ایو گیلموت» (Yves Guillemot)، مدیر عامل شرکت یوبی‌سافت پیش‌بینی کرد که سرویس Stadia، از چند مدل قیمتی بهره‌مند خواهد بود، او اعلام کرد:

شاید شما بهایی را کامل بپردازید و شروع به اجرای بازی خود کنید، یا شاید بهایی بابت ثبت نام و اجرای بازی بپردازید، شاید شما اجازه داشته باشید با بهایی خاص، تنها به یک تا دو ساعت اجرای بازی در روز بپردازید، مدل‌های قیمتی مختلفی می‌توانند وجود داشته باشند.

هریسون در مورد نحوه‌ی تصمیم گیری در مورد مدل قیمتی سرویس استریم Stadia اعلام کرد:

میان سازندگان و ناشرین همکار ما، صحبت‌های زیادی در این مورد صورت گرفت، مدت زمان این صحبت‌ها در بعضی موارد به چند ماه و در بعضی موارد به چند سال می‌رسد؛ تحقیقات زیادی پیرامون مصرف کنندکاگن صورت گرفت. به مدت دو سال از یک تیم تحقیق فوق العاده برخوردار بودیم. در نهایت تصمیمان را گرفتیم و فرضیه‌های مختلفی را با مصرف کنندگان و ناشرین همکار در میان گذاشتیم، در نهایت، تصمیم درست گرفته شد.

در مدت مصاحبه، آقای هریسون همچنین اعلام کرد که سرویس Stadia از دانلود آفلاین محتوا پشتیبانی نخواهد کرد و به عنوان دلیل، اعلام کرد که این موضوع از نظر فنی امکان‌پذیر نبوده و حتی اگر بخواهند اجازه‌ی آن را بدهند، اهدافشان آسیب خواهند دید.

سرویس Stadia در سال 2019 در دسترس بازیکنان اروپا، انگلستان، کانادا و آمریکا قرار خواهد گرفت.

فرشاد | اخبار | 21/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.