نویسنده: فرشاد دوشنبه، 12 فروردين 1398
ساعت 08:00

جزئیات جدیدی در مورد بازی Days Gone از سوی شرکت سونی اعلام شد

سونی: بازی Days Gone قابلیت تبدیل شدن به یک فرانچایز را دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اگر بگوییم شرکت سونی از مهارت منحصر بفردی برخوردار است که پس از خلق عناوین، آن‌ها را تبدیل به یک فرانچایز نماید، دروغ نگفته‌ایم! یکی از این عناوین احتمالی، بازی Days Gone استودیوی «بند» (Bend) است که سازندگان آن قصد دارند تا یک عنوان زیبا و به یاد ماندنی (چه از نظر گیم‌پلی و چه نظر داستانی) خلق کنند.

اگر بازی Days Gone موفقیت قابل توجهی را بدست آورد و طرفداران آن خواستار عناوین بیشتری از آن شوند، شرکت سونی بدنبال ساخت نسخه‌های دیگری از آن خواهد بود؛ اخیراً یکی از اعضای شرکت سونی در صحبت با Average Caucasian Shark اعلام کرده که انتظار می‌رود بازی Days Gone تبدیل به یک فرانچایز شود؛ زمانی که از این فرد پرسیده شد که آیا نسخه‌ی دیگری برای عنوان Days Gone ساخته خواهد شد یا خیر؟ او اعلام کرد:

همواره هدف این بوده که بازی‌ای ساخته شود که مردم آن را دوست داشته و خواستار نسخه‌های دیگری از آن باشند.

بدون شک، احتمال ساخت نسخه‌ی دومی از عنوان Days Gone، به عملکرد آن بستگی خواهد داشت، چیزیکه در حال حاضر در مورد آینده‌ی این بازی می‌دانیم، این است که شرکت سونی قصد دارد تا از آن با انتشار محتوای پس از عرضه‌ای پشتیبانی کند، بنابراین عرضه‌ی این بازی، به معنی پایان کار سازندگان آن نخواهد بود.

عنوان Days Gone در تاریخ 30 آوریل ( برابر با 10 اردیبهشت ماه) بصورت انحصاری برای پلتفرم PS4 عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 01/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.