نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 فروردين 1398
ساعت 13:00

فیلمبرداری آخرین سکانس بازی The Last of Us 2 به پایان رسید

نیل دراکمن اخیرا گفته که فیلمبرداری آخرین سکانس بازی لست آو آس 2 تکمیل شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نیل دراکمن به تازگی در یک پست توییتری، تصویری از یک برگه از فیلمنامه بازی The Last of Us Part II را منتشر کرده که روی آن، عبارات «The End (پایان)» و «CUT TO BLACK (صفحه سیاه می‌شود)» دیده می‌شود. دراکمن در توضیح این تصویر گفته که آن‌ها همین تازگی فیلمبرداری این سکانس را به پایان رسانده‌اند.

در صورتی که شما هم یکی از مشتاقان شنیدن خبرهای جدید از بازی The Last of Us Part II هستید، اخیرا نیل دراکمن نائب رئیس استودیو ناتی داگ و همچنین یکی از نویسندگان این بازی پست توییتری جالبی منتشر کرده است. او در جریان این پست، اشاره کرده که سازندگان بازی اخیرا موفق شدند تا فیلمبرداری آخرین سکانس از بازی موردانتظار Last of Us 2 را به پایان برسانند. بازی لست آو آس ۲، دنباله‌ای برای بازی The Last of Us محصول سال ۲۰۱۳ ناتی داگ است که از زمان عرضه تاکنون، به عنوان یکی از موردتحسین‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ صنعت بازی مطرح بوده است. این عنوان که قرار است به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود، با در نظر گرفتن گزارش جدید به نظر می‌رسد که یک قدم بزرگ را برای مشخص شدن تاریخ عرضه نهایی خود برداشته است. شما در ادامه پست جدید نیل دراکمن را مشاهده می‌کنید:

همین الآن این سکانس را فیلمبرداری کردیم... پس ... ?

druckman last of us 2 final page script U8AEECaW

دراکمن در جریان توضیح این پست از یک شکلک ایموجی به خصوص استفاده کرده که احتمالا نشان می‌دهد این بازی نیز مانند نسخه قبل، از یک سکانس پایان‌بندی دشوار برخوردار بوده است. در تصویر نیز همان‌طور که دیده می‌شود، این احتمالا آخرین برگه از فیلمنامه کلی بازی است که عبارات «The End (پایان)» و «CUT TO BLACK (صفحه سیاه می‌شود)» در آن دیده می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، این گرچه یک خبر بزرگ برای طرفداران بازی است و ظاهرا گام بزرگی در فرایند ساخت بازی برداشته شده، ولی پایان فیلمبرداری سکانس پایانی بازی به معنای پایان ساخت بازی نیست. به بیان ساده، این خبر به معنای این است که کارهای موشن کپچر و پیش‌نیازهای ساخت انیمیشن‌های مختلف بازی به پایان رسیده، و همچنان به وقت بیشتری برای تکمیل و در ادامه تست‌های نهایی نیاز است. گفتنی است که دراکمن مدتی پیش نیز از پایان فیلمبرداری سکانس‌های لورا بایلی در بازی خبر داده بود.

بازی «لست آو آس 2» هم‌اکنون توسط استودیو ناتی داگ در دست ساخت قرار دارد. هنوز مشخص نیست که تاریخ عرضه دقیق بازی برای پلی‌استیشن 4 در چه زمانی خواهد بود. پیرامون این بازی، همچنین شایعاتی نیز وجود دارد که ممکن است سونی نسخه ریمستر شده از آن را برای PlayStation بعدی که اخیرا جزئیات اولیه آن منتشر شده بود نیز عرضه کند.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.