نویسنده: فرشاد جمعه، 30 فروردين 1398
ساعت 17:30

کنسول Xbox نسل بعد، قوی‌تر از PS5 خواهد بود

کنسول Xbox Anaconda قوی‌تر از PS5 خواهد بود

3.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیراً شاهد ارائه‌ی اولین جزئیات مربوط به کنسول PS5 شرکت سونی از سوی «مارک سرنی» (Mark Cerny) بودیم، براساس این جزئیات، کنسول PS5 قابلیت پشتیبانی از عناوین PS4 را داشته، از کارت SSD استفاده خواهد کرد که سرعت اجرای بازی‌ها را تا چندین برابر افزایش خواهد داد، از واقعیت مجازی پشتیبانی کرده و ... اما کنسول نسل بعد شرکت سونی، رقیب جدی دیگری نیز در بازار دارد، یعنی کنسول نسل بعد Xbox شرکت مایکروسافت که انتظار می‌رود در نمایشگاه E3 امسال معرفی شود، نمایشگاهی که مدیر Xbox، از آن به عنوان بزرگترین نمایش خود یاد کرده است.

«آنیزلی بودن» (Ainsley Bowden) به عنوان یک خبرنگار، اخیراً در توییتر خود اعلام کرده که چند منبع داخلی (Xbox) تایید کرده‌اند که کنسول Xbox Anaconda (یکی از چند کنسول نسل بعد Xbox) بسیار قوی‌تر از کنسول PS5 خواهد بود، این یعنی شرکت مایکروسافت قصد دارد که همچنان (همچون Xbox One X در مقایسه با PS4 Pro) قدرتمندترین سخت افزار بازار را در اختیار داشته باشد؛ لازم به ذکر است که Anaconda اسم رمز یکی از کنسول‌هایی است که توسط مایکروسافت برای نسل بعدی کنسول‌های Xbox در دست ساخت قرار دارد.

گزارش بالا در حالی ارسال می‌شود که Klobrille به عنوان یک Xbox Insider در ResetEra تایید کرده که مایکروسافت در نظر دارد تا Xbox Anaconda بدون هیچ حرف و حدیثی از نظر عملکردی بهتر از تمام کنسول‌های نسل بعد باشد.

براساس گزارشات دیگری که در چند ماه گذشته ارسال شده‌اند، شرکت مایکروسافت در حال کار برروی چند کنسول Xbox جهت معرفی به عنوان نسل نهم است، Anaconda اسم رمز یکی از این کنسول‌ها بوده و اسم رمز کنسول دیگر، Lockhart است که از نظر قیمتی، ارزان‌تر از Anaconda خواهد بود.

فرشاد | اخبار | 19/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.