نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 14 فروردين 1399
ساعت 12:00

Bethesda رویداد آنلاین جایگزین E3 2020 برگزار نمی‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بتزدا اخیرا تایید کرده که در ماه ژوئن قصد برگزاری رویداد آنلاین و جایگزین برای E3 2020 را ندارد.

با توجه به شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا، مدتی پیش اعلام شد که امسال رویداد گیمینگی E3 2020 برگزار نمی‌شود. پس از این خبر، برخی ناشران از جمله مایکروسافت و یوبی‌سافت اعلام کردند که آن‌ها قصد دارند در همان بازه زمانی E3 یعنی ماه ژوئن و اوایل تابستان، اقدام به برگزاری رویدادهای دیجیتال و لایو کنند تا از این طریق، به معرفی بازی‌های جدید خود بپردازند. در این ارتباط، اخیرا پیت هاینس از مدیران بازاریابی ارشد کمپانی Bethesda اعلام کرده که این شرکت، تمایلی برای برگزاری رویداد جایگزین دیجیتال ندارد و آن‌ها منتظر فرا رسیدن ماه‌های بعدی هستند تا عناوین خود را معرفی کنند.

با درنظر گرفتن چالش‌های زیادی که ما به خاطر شیوع ویروس با آن‌ها مواجه هستیم، قصد نداریم که در ماه ژوئن میزبان رویداد و نمایش دیجیتال باشیم. ما خبرها و بروزرسانی‌های بسیار زیادی داریم که می‌خواهیم با طرفداران به اشتراک بگذاریم، و منتظر هستیم تا در طول ماه‌های آینده اینکار را انجام دهیم.

گفتنی است که بتزدا در طول سال‌های اخیر، حضور مستمری در رویدادهای E3 داشته و از جمله شرکت‌هایی است که اقدام به برگزاری کنفرانس اختصاصی نیز می‌کند. از این ناشر، اخیرا آپدیت Wastelanders بازی Fallout 76 که سرانجام کاراکترهای NPC را وارد بازی می‌کنند نیز منتشر شد. این بازی درحال حاضر در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.