نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 مهر 1399
ساعت 18:00

Halo Infinite هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته استودیو 343 Industries، سازندگان بازی Halo Infinite هنوز تاریخ دقیق جایگزین را برای انتشار این بازی تعیین نکرده‌اند.

سری بازی‌های هیلو، همیشه یکی از مهم‌ترین پرچمداران در بین عناوین فرست پارتی ایکس‌باکس محسوب می‌شده، و Halo Infinite به عنوان اولین بازی جهان‌باز این مجموعه، قرار بود تا مهم‌ترین نقش را در لاین‌آپ روز لانچ کنسول‌های نسل نهمی Xbox Series X/S بازی کند. درحالی که پس از چند سال توسعه انتظار می‌رفت این بازی همراه با کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت عرضه شود، این اتفاق درنهایت نخواهد افتاد چون مایکروسافت به دلایل مختلف تصمیم به تاخیر در عرضه آن گرفت.

در صحبت‌های اولیه 343 Industries، به نیاز به کار بیشتر روی بازی و مشکلاتی که ویروس کرونا در این زمینه ایجاد کرده بود اشاره می‌شد، با این حال این بازی در فاصله‌ای کوتاه تا قبل از خبر تاخیر، نمایش‌های انتقادبرانگیز و از نظر کیفی در سطحی پایین‌تر از حد انتظار هم داشت و به نظر می‌رسد که از مهم‌ترین دلایل اعلام تاخیر نیز می‌تواند باشد. در هر صورت، این بازی به روز عرضه Xbox Series X نخواهد رسید و طبق اعلام اولیه، قرار است در سال 2021 منتشر شود. در رابطه با تاریخ دقیق عرضه، Brian Jarrard مدیر جامعه طرفداران مجموعه اخیرا در حساب رسمی توییتری خود چنین گفته است.

ما هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه این بازی تعیین نکردیم. به این ترتیب هر چیزی که شما در این زمینه می‌بینید از جمله اعلام خرده‌فروشان در حد گمانه‌زنی هستند.

پیرامون این بازی، شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی از نسخه دمو را نیز مشاهده کنید. کنسول‌های بازی Xbox Series X با قیمت 500 دلار و Xbox Series S با قیمت 300 دلار، در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) رسما در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.