نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 19 مهر 1399
ساعت 12:00

مراحل ساخت Marvel’s Spider-Man: Miles به پایان رسید

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فرایند تولید بازی موردانتظار Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به پایان رسید و این بازی آماده عرضه برای PS5 و PS4 است.

در فاصله حدود یک ماه تا عرضه Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، استودیو اینسامنیاک اعلام کرده که مراحل توسعه بازی به پایان رسیده و اصطلاحا گلد شده است. گلد شدن یک بازی به معنی آماده شدن آن برای ناشر، تولید انبوه و شروع توزیع جهانی آن است. این البته به این معنا هم نیست که سازندگان کار روی بازی را متوقف کرده باشند، و حل مشکلات، باگ‌ها و سایر ایرادات فنی که در این فاصله پیدا و برطرف می‌شوند، از طریق آپدیت روز اول در دسترس دارندگان بازی قرار می‌گیرد.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales دنباله معنوی بازی اسپایدرمن سال 2018 و یک سال پس از وقایع بسته‌های الحاقی آن یعنی The City That Never Sleeps محسوب می‌شود که در آن، یکی از شخصیت‌های فرعی بازی قبلی یعنی «مایلز مورالس» نقش اصلی را برعهده می‌گیرد. مورالس در اواخر بازی قبلی فاش کرد که او نیز به مرد عنکبوتی تبدیل شده و البته جدای از توانایی تنیدن تار، قدرت‌های دیگر نظیر نامرئی شدن را هم دارد. تجربه مجدد گردش در نیویورک جهان‌باز از طریق اسپایدرمن، آن‌هم در کنسول نسل نهمی PS5 قطعا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی سونی برای لانچ این کنسول است. البته لازم به ذکر است که این بازی جدای از عرضه برای PS5، در دسترس بازیکنان کنونی PS4 هم قرار می‌گیرد.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales همزمان با عرضه اولیه PS5 در روز 12 نوامبر (22 آبان) برای این پلتفرم و همچنین PS4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.