نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 30 مهر 1399
ساعت 18:00

مایلز مورالس تنها شخصیت قابل بازی Spider-Man: Miles Morales است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک تایید کرده که بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از ابتدا تا انتها، فقط یک شخصیت قابل کنترل دارد.

جدیدترین محصول استودیو اینسامنیاک گیمز، کم‌تر از یک ماه دیگر و همزمان با لانچ PS5 وارد بازار می‌شود، و ماجراجویی که پیتر پارکر با بازی Marvel’s Spider-Man پشت سر گذاشت را دنبال خواهد کرد. پیرامون Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، البته همان طور که از نام آن مشخص است بازیکنان حالا با شخصیت اسپایدرمن دیگری یعنی «مایلز مورالس»، داستان این نسخه را تجربه خواهند کرد. لازم به ذکر است که مایلز از دوستان پیتر پارکر در بازی قبل، یکی از شخصیت‌هایی بود که در طول داستان آن بازی قابل کنترل هم بود و در پایان مشخص شد که او هم به مرد عنکبوتی تبدیل شده است.

در حالی که در بازی سال 2018، پیتر پارکر شخصیت محوری داستان بود و در طول این ماجراجویی، کنترل تعدادی شخصیت دیگر از جمله مایلز و مری جین در سکانس‌های گیم‌پلی کوتاه برعهده بازیکنان گذاشته می‌شد، اینسامنیاک اخیرا تایید کرده که چنین چیزی در بازی جدید وجود نخواهد داشت و مایلز مورالس، از ابتدا تا انتهای بازی تنها کاراکتر قابل کنترل خواهد بود. به گفته برایان هورتون کارگردان خلاق بازی، بازیکنان دیگر در این نسخه کنترل شخصیتی جز مایلز را دراختیار نمی‌گیرند و 100 درصد بازی با این شخصیت تجربه می‌شود. به گفته او تمام تلاش سازندگان با این بازی، تمرکز حداکثری روی کاراکتر مایلز بود تا بتوان بهترین تجربه مرد عنکبوتی از طریق این شخصیت را به طرفداران ارائه کنند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در PS5 در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با عرضه PS5، برای این کنسول و همچنین PS4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.