نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 25 دی 1399
ساعت 09:00

Hogwarts Legacy با تاخیری یک ساله در 2022 عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Avalanche Software از تاخیر یک ساله در عرضه بازی Hogwarts Legacy و انتشار این عنوان برای سال 2022 خبر داده است.

بازی موردانتظار و اکشن نقش‌آفرینی Hogwarts Legacy، پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی در سال گذشته میلادی معرفی شد و سرانجام تایید شد که Avalanche Software و Warner Bros. Interactive Entertainment مشغول تولید یک بازی بزرگ و RPG از دنیای جادویی هری پاتر هستند. پیرامون این عنوان، در تریلر رونمایی وعده داده شده بود که طرفداران در سال جاری یعنی 2021 می‌توانند منتظر عرضه بازی باشند، با این حال گزارش جدید فاش می‌کند که این انتظار حالا برای یک سال دیگر ادامه خواهد یافت.

این گزارش که اولین بار توسط حساب رسمی توییتری Hogwarts Legacy منتشر شده، سازندگان اشاره کردند که با توجه به نیاز تیم توسعه به زمان بیشتر و تولید محصول نهایی با بهترین کیفیت ممکن، آن‌ها به این نتیجه رسیدند که عرضه بازی را به مدت یک سال تاخیر بزنند و حالا این عنوان برای عرضه در سال 2022 در نظر گرفته می‌شود.

پیرامون این بازی و همان‌طور که در اخبار تکمیلی آن منتشر شده بود، ما می‌دانیم که وقایع Hogwarts Legacy گرچه در دنیای جادویی هری پاتر جریان دارد، ولی این وقایع مربوط به قرن 1800 میلادی است و به این ترتیب بیش از یک قرن پیش از وقایع اصلی هری پاتر جریان پیدا می‌کند. در این بازی بازیکن در نقش یک دانش آموز مدرسه هاگوارتز در یک دنیای بزرگ، داستان اکشن و RPG این بازی را تجربه خواهد کرد. این بازی قرار است برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در سال 2022 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.