نویسنده: Sasan جمعه، 22 بهمن 1400
ساعت 06:09

بندای نامکو از سه بازی جدید رونمایی کرد

5 از 5

در حالی که صنعت بازی‎‌های ویدئویی بی‌صبرانه منتظر انتشار جدیدترین همکاری Bandai Namco و From Software یعنی بازی Elden Ring در روزهای آتی هستند، این ناشر موفق ژاپنی از سه عنوان کاملاً متفاوت رونمایی کرد.

image020

بازی اول Klonoa Phantasy Reverie Series نام دارد که شامل Klonoa: Door to Phantomile و Klonoa 2: Lunatea's Veil می‌شود و ریمستری به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این فرنچایز نسبتاً فراموش شده است. اولین قسمت از سری Klonoa که اولین بار در سال 1997 به بازار عرضه شد، در ژانر پلتفرمر طبقه‌بندی می‌شود و این ارائه تازه ابتدا در تابستان سال آینده برای پلتفرم نینتندو سوئیچ و سپس با تأخیری در حال حاضر نامشخص برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل جدید و نسل قبل در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

image020

بازی معرفی شده بعدی نسخه جدیدی از سری Gundam با نام SD Gundam Battle Alliance است که سازندگان آن تأکید بسیاری روی ویژگی‎های کوآپ آن دارند ولی در عین حال امکان لذت بردن از بخش داستانی به صورت فردی هم وجود دارد. ویژگی اصلی این نسخه سبک بصری آن است که از طراحی Super Deformed بهره می‌‎برد. این عنوان در زمانی نامشخص در سال 2022 برای رایانه‎های شخصی، کنسول‌های نسل هشتم و نهم به بازار عرضه می‌شود.

image020

آخرین محصول معرفی شده، جدیدترین نسخه از سری ریتمیک مشهور بندای نامکو با نام Taiko no Tatsujin: Rhythm Festival است که فعلاً قرار است به طور انحصاری در سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شود. از جمله خصوصیات تازه این عنوان نسبت به نسخه‌های قبلی، حالت کنسرت چهار نفره و رقابت تن به تن است.

Sasan | اخبار | 11/02/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.