نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 بهمن 1401
ساعت 16:00

بازی Star Wars Jedi: Survivor با حدود یک ماه تاخیر عرضه می شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی EA سال 2023 را قدرتمند و با عرضه بازی تحسین‌شده Dead Space شروع کرده، و برای ادامه سال نیز تعدادی بازی موردانتظار دیگر را هم در صف انتشار دارد. یکی از مهم‌ترین این بازی‌ها، Star Wars Jedi: Survivor است که درواقع دنباله بازی خوش‌ساخت و مورداستقبال Star Wars Jedi: Fallen Order نیز محسوب می‌شود، و به عنوان یک تجربه اکشن ماجراجویی و داستان‌محور مورد توجه طرفداران نیز قرار دارد.

پیرامون Star Wars Jedi: Survivor اخیرا فاش شده که این بازی با بیش از یک ماه تاخیر حالا قرار است در روز 28 آوریل (8 اردیبهشت) منتشر شود. این بازی که قبلا تاریخ عرضه 17 مارس (26 اسفند) را داشت، اشاره شده که برای پولیش خوردن بیشتر و اطمینان حاصل شدن از از کیفیت موردقبول محصول نهایی، با چند هفته تاخیر به نسبت زمان انتشار قبلی عرضه خواهد شد. Respawn Entertainment در بیانیه خود پیرامون این خبر تاخیر چنین گفته است.

به منظور اینکه تیم ما اطمینان حاصل کند که کیفیت نهایی بازی در سطح عناوین Respawn قرار داشته باشد، ما تصمیم گرفتیم تا زمان موردنیاز برای این کار را دراختیار آن‌ها بگذاریم. این کار باعث خواهد شد تا کیفیت بازی نهایی با پولیش خوردن بیشتر، شایسته طرفداران باشد و برای این کار ما شش هفته بسیار مهم را دراختیار تیم سازندگان قرار دادیم.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در روز 28 آوریل (8 اردیبهشت) برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.