نویسنده: retired user یکشنبه، 15 آذر 1394
ساعت 16:28

Dying Light: The Following – ED در ماه فوریه منتشر می شود

4 از 5

استودیو تکلند به تازگی اعلام نمود عنوان Dying Light: The Following – Enhanced Edition در فوریه 2016 برای PS4،XBOX ONE،PC منتشر خواهد شد.

این نسخه شامل بازی اصلی، بسته The Following، حالت Bozak Horde mode، حالت Be the Zombie mode، مراحل چالشی Cuisine & Cargo ، باندل Ultimate Survivor و بروزرسانی های تاکنون انتشار یافته بوده که در مجموع قیمتی 60 دلاری خواهد داشت.

Maciej Binkowski بیان نمود:

"ما نمی خواستیم بازی را دوباره منتشر کنیم و هدفمان انتشار این عنوان همراه با بسته های الحاقی اضافی بود. به همین دلیل ما در اواخر سال جاری برروی بهبودها و همچنین محتوای مشغول بکار شدیم تا در اوایل سال آینده در دسترس قرار گیرد."

وی افزود:

" در حال حاضر این نسخه شامل پاداش های جدید، سطح دشواری Nightmare، بیش از 100 انیمیشن جدید، NPC های جدید، هوش های مصنوعی پیشرفته تر و برخی ویژگی های دیگر است. با گذشت یکسال از زمان انتشار نسخه اصلی، حال این بازی گسترده تر از قبل شد."

Dying Light: The Following – Enhanced Edition به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه می شود و بازیکنان می توانند به صورت رایگان بسته The Following را دریافت نمایند.

Dying Light: The Following در حال حاضر برای دانلود در دسترس بوده و نسخه تازه معرفی شده قرار است 9 فوریه سال 2016 ( 20 بهمن 94 ) برای PS4،PC و XBOX ONE منتشر گردد.

عرضه ی باندل Dying Light the following Enhanced Edition در ماه فوریه

retired user | اخبار | 06/12/2015
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.