نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 28 آذر 1394
ساعت 16:52

دوریبن واقعیت مجازی Oculus Rift به 4 پورت USB نیاز خواهد داشت !

5 از 5

مطمئنا سال 2016 میلادی ، سال دوربین های واقعیت مجازیست . نسخه های مختلفی از این گجت جذاب قرار است در سال 2016 روانه ی بازار شود که محبوبترین آنها را میتوان دوربین واقعیت مجازی سونی Playstation VR و Oculus Rift دانست . با نزدیک شدن به تاریخ عرضه ی این گجت هنوز متاسفانه اطلاعات زیادی درباره ی آن در اختیار علاقه مندان قرار نگرفته است اما کنجکاوی یکی از کاربران باعث شده است تا به نکته ای جالب توجه پی ببرد . Oculus Rift برای اجرا به 4 پورت USB احتیاج خواهد داشت . 3 پورت USB3 ویک پورت USB2 . مدیر تیم توسعه ی Oculus Rift آقای Palmer Luckey در اینباره اعلام کرده اند :
" همانطور که در گذشته نیز اشاره کردیم به همراه هر دستگاه دوربین واقعیت مجازی Oculus Rift یک عدد کنترلر Xbox One نیز در قالب یک پکیج به کاربران ارائه میشود . ما با فرض استفاده از یک سیستم لمس همزمان بر روی کامپیوتر ، کنترلر Xbox One و دوربین واقعیت مجازی Oculus Rift اعلام میکنیم که این گجت فوق العاده 4 عدد پورتت USB را اشغال خواهد نمود . ما باید مطمئن باشیم که کاربرانمان از حداکثر توان دوربین واقعیت مجازی که آن را خلق نموده ایم بهره خواهند برد . البته کاربران میتوانند از Hub های USB برای افزایش تعداد پورت های دستگاهشان استفاده کنند اما باید بدانند که اینکار بر روی خروجی دستگاه تاثیر خواهد گذاشت ."

همانطور که سخت افزار PC کاربران نیز ارتباط مستقیمی با عملکرد Oculus Rift خواهد داشت . میدانیم که این دوربین واقعیت مجازی قرار است در34 ماه نخست سال 2016 که از 11 دیماه 94 تا 11 فروردین ماه 95 را شامل میشود روانه ی بازار شود و قطعا قیمتی بالاتر از 350 دلار خواهد داشت .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.