نویسنده: م.حافظ شنبه، 22 اسفند 1394
ساعت 12:41

توضیحات نائب رئیس سازمان ESA درمورد نمایشگاه E3 2016

5 از 5

نمایشگاه بازی E3 امسال بسیار متفاوت با سالهای قبل برگزار خواهدشد. برخی از بزرگترین کمپانی ها در صنعت بازی از قبیل Electronic Arts، Activision، Disney و Wargaming غرفه ای در نمایشگاه امسال E3 نخواهند داشت اما طبق گزارش سازمان ESA برگزارکننده نمایشگاهE3 ، عدم حضور این کمپانی ها تأثیر چشمگیری بر کیفیت کلی نمایشگاه نخواهدداشت.
نائب رئیس سازمان ESA آقای Rich Taylor اظهار داشت که هر سال این سوال پرسیده می شود که «آیا نمایشگاه E3 هنوز هم مناسب و شایسته است؟» و همیشه پاسخ آن «مثبت» بوده است. آقای Taylor نمایشگاه E3 را بعنوان نمایشگاهی فراتر از شایستگی تعریف کرد و آن را فرصتی مهم و غنیمت برای صنعت بازی شمارد. ماهیت و ساختار این نمایشگاه در طی سالها تغییر کرده اما همیشه در ماه ژوئن (خرداد) برگزار می گردد.
همچنین Rich Taylor اظهار کرد که مطمئناً پارسال پس از اتمام E3 همه مردم به این نتیجه رسیدند که نمایشگاه پارسال از سالهای دیگر بسیار بهتر بود و از آن بعنوان بهترین نمایشگاه E3 در طی این سالها یاد می کردند. او افزود هرسال پس از اتمام E3، سازمان ESA با شرکت کنندگانی آشنا می شود که می توانند برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه سال بعد کمک کنند.
آقای Taylor با اطمینان خاطر نشان کرد که نمایشگاه E3 امسال بسیار شگفت انگیز و چشمگیر خواهدبود. تاکنون کمپانی های Electronic Arts و Bethesda گزارشاتی درمورد نمایشگاه E3 2016 اعلام کرده اند؛ Electronic Arts بعدازظهر 12 ژوئن (23 خرداد) و Bethesda نیز در غروب همان روز حضور خواهند داشت. اگر همانند سالهای قبل باشد، Microsoft، Ubisoft و Sony نیز در روز دوشنبه (13 ژوئن) برنامه هایشان را برگزار خواهند کرد و به دنبال آن در روز سه شنبه (14ژوئن) کمپانی Nintendo حضور خواهد داشت. علاوه بر اینها نمایش PC Gaming Show نیز برای سال دوم اجرا خواهدشد. برخلاف نمایشگاه های PAX یا Comic-Con، نمایشگاه E3 برای عموم باز نیست و به صورت اختصاصی برگزار می شود.

م.حافظ | اخبار | 12/03/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    ممنون برای خبر
    به نظر من هرکی شرکت نکنه خودش ضرر کرده
    ولی شرکت نکردن این دوستان قطعا یک فضایی رو بوجود میاره که استودیوهای کمتر شناخته شده
    بتونن از این نمایشگاه نهایت استفاده رو ببرن

    ‏reza maleki و ‏**M**R** از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.