نویسنده: FariD پنج شنبه، 31 تیر 1395
ساعت 11:57

هک شدن حساب کاربری آقای شوهی یوشیدا

5 از 5

گروه هکر موسوم به OurMine حساب کاربری آقای شوهی یوشیدا، رییس استودیوهای جهانی سونی در سرگرمی های تعاملی این شرکت، در توییتر را هک کرده است. آخرین پست توییتری منتشرشده در حساب کاربری آقای یوشیدا از او می خواهد که برای ایمن سازی حساب کاربری خود، به وبسایت این گروه هکر سر بزند.

واکنش های گوناگونی به این پست از سوی تعدادی از 249 هزار نفر فالوئر آقای یوشیدا ابراز شده است. یک نفر اینطور فکر می کند که این حرکت صرفاً یک شیرین کاری در جهت بازاریابی است، حال آن که کاربر دیگری بر این باور است که برای انجام این کار به آن هکرها پول پرداخت شده است. در این بین هم یک کاربر هشدار داده است که هرگز وارد لینک واقع در پست منتشره از سوی این تیم هکر نشوید.

گفته می شود که تیم OurMine متشکل از سه هکر است که بخاطر هدف گیری شرکت های بزرگ معروف هستند. اخیراً آنان ادعا کردند که حساب های کاربری مارک زاکربرگ رییس فیسبوک، Sunder Pichai مدیرعامل گوگل، Werner Vogels مدیر سایت آمازون و Daniel Ek مدیر عامل سایت موسیقی اسپاتیفای را هک کرده اند. برخی منابع هم ادعا می کنند که تیم OurMind پشت حمله DDoS اخیر به سرورهای Pokemon Go بوده است.

FariD | اخبار | 21/07/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.