نویسنده: FariD دوشنبه، 18 بهمن 1395
ساعت 07:35

تجربه پینگ پنگ با هدست PS VR

5 از 5

کمپانی Merge Games فردا در تاریخ 19 بهمن عنوان واقعیت مجازی انحصاری خود با نام VR Ping Pong را برای هدست واقعیت مجازی PS VR عرضه می کند. استودیوی ایتالیایی Reddoll Srl توسعه دهنده این بازی است که قرار است با قیمت 15 دلار عرضه گردد.

عنوان VR Ping Pong از کنترلرهای PlayStation Move و هدست PSVR بهره می برد تا بتوانید دقیقا در اتاق خود احساس بازی تک به تک پینگ پنگ را به دست آورید. در هر یک از محیط های این بازی هم تماشاگرانی وجود دارند که طوری تشویق می کنند که وقتی مقابل رقیبتان قرار می گیرید احساس می کنید دقیقا در مرکز استادیوم ایستاده اید.

چهار مود مختلف در VR Ping Pong وجود دارد که از دو جنبه مدت زمانی و مهارت با هم فرق می کنند. ساده ترین مود، حالت تمرینی است که در آن بازیکنان با هوش مصنوعی به تمرین می پردازند. مود مسابقه تکی هم به بازیکنان این فرصت را می دهد بازی های مستقلی را با حریف هوش مصنوعی خود انجام دهند. در مود تورنمنت باید یک سری مسابقه را برای کسب عنوان قهرمانی انجام دهید. در نهایت مود آرکید به بازیکنان فرصت بهبود مهارت های خود و در عین حال مقایسه رکوردهای خود با دوستانشان را فراهم می سازد.

افزون بر این، هر یک از این مودها چند درجه سختی متفاوت دارند که می توانید با انتخاب از بین آن ها، میزان پیشرفت مهارت های هوش مصنوعی را تعیین کنید. بسته به درجه سختی ای که انتخاب می کنید، سرعت، دقت، توان، تنوع ضربه ها، عمق ضربه ها و غیره تغییر می کنند.

بازی VR Ping Pong سال گذشته در شبکه استیم عرضه شد و فقط برای استفاده با هدست HTC Vive موجود بود. این بازی هم اکنون فیدبک بسیار مثبتی در شبکه استیم داشته است به طوری که 85% کاربران پس از بیش از 70 نقد و بررسی، نمره خوبی به آن داده اند.

FariD | اخبار | 06/02/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.