نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 06 خرداد 1396
ساعت 00:58

اولین تریلر بازی Far Cry 5 منتشر شد

4.5 از 5

دقایقی قبل اولین تریلر بازی Far Cry 5 منتشر شد.

تریلری که مشخص کرد فارکرای 5 بر خلاف تصور عمومی و شایعاتی که بوجود آمده بود، ارتباطی با غرب وحشی و فضای فیلم های وسترن هالیوودی ندارد! البته بعد از انتشار اولین آرت ورک رسمی بازی در روز پنج شنبه، این طرز فکر بطور کلی زیر سوال رفته بود. (رونمائی از آرت ورک بازی Far Cry 5)

محلی که قرار است داستان بازی در آن روایت شود، با اقتباس از شهر Montana طراحی شده که توسط گروهی از مبارزان محلی اداره می‌شود. این مبارزین خودشان را Project خطاب می‌کنند و توسط Joseph و Heralds فرماندهی می‌شوند. وظیفه‌ی شما بعنوان کلانتر این شهر، مقابله با جوزف و دستگیری وی خواهد بود.

یکی از نکات بسایر جالب در مورد فارکرای 5، امکان پیشبرد بخش داستانی بازی بصورت Co-Op یا چند نفره است. ویژگی که در بعضی ماموریت‌های Far Cry 3 هم شاهد آن بودیم و تجربه ای لذت بخش را برای ما به ارمغان آورده بود.

تفاوت دیگر Far Cry 5 با قسمت های قبلی سری، عدم وجود یک قهرمان یا شخصیت اصلی از پیش تعریف شده در بازیست. به عبارت دیگر شما باید قهرمان‌تان را خودتان خلق کنید. اتفاقی که در بیشتر بازی های سبک نقش آفرینی با آن آشنائی کامل داریم.

اینکه فارکرای 5 تا این حد در سبک همیشگی بازی تغییر ایجاد کرده است، هم می تواند مثبت و هم منفی باشد. فارکرای 5 بیشتر از نسخه های پیشین سری به سمت استفاده از المان های ژانر نقش آفرینی روی آورده و در فضای مهاجرت از ژانری به ژانر دیگر قرار گرفته است. امکانات ویژه برای بخش کرفتینگ بازی، وجود نقشه ای گسترده با تنوع بالای موجودات زنده و گیاهان برای بدست آوردن عناصر اولیه ی ساخت تجهیرات، از ویژگی هائی هستند که توسط یوبی سافت به کالبد Far Cry 5 تزریق شده اند تا روحی دوباره به این عنوان در حال سقوط بدمند. امیدوارم این تغییرات به بهتر شدن Far Cry 5 کمک شایانی کرده باشند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از بازی فارکرای 5 را تماشا کنید.

ویدئو

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1395
    نظرها: 19
    تشکر: 12
    تشکرشده: 14
    کنسول‌های بازی:

    چه گرافیک خوبی داره امیدوارم بازی اصلی هم همینطوری باشه:bsmile:

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Muck
    چه گرافیک خوبی داره امیدوارم بازی اصلی هم همینطوری باشه:bsmile:

    دقیقا، یوبیسافت پروردگار ساخت تیزر تریلرهای خفن و عرضه ی بازی های چرت و پرته :|| به قول بعضیا خیلی عالی می تونه گنجشک رو جای قناری به مخاطب قالب کنه . امیدورام اینبار حواسمون رو جمع کنیم و گول نخوریم.
    پینوشت: اگر بازی 90 درصد چیزی باشه که تو تریلر نمایش دادن، از اون گیمائی می شه که موفقیتش دور از انتظار نیست.

    ‏reza maleki و ‏Muck از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.