نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 11 مرداد 1396
ساعت 14:13

Guardians of the Galaxy و Batman استودیو تل‌تیل برای نینتندو سوییچ لیک شدند

4 از 5

چندی پیش عناوین Guardians of the Galaxy و Batman از استودیو TELLTALE GAMES توسط چند خرده فروشی برای نینتندو سوییچ لیست شدند

معمولا هر چند وقت یک‌بار تعدادی از بازی‌های آینده توسط خرده‌فروشی‌ها لو می‌روند و این موضوع به روندی عادی در دنیای بازی‌ها تبدیل شده  که گهگاهی باید شاهد این اخبار باشیم. این بار نوبت به بازی‌های Telltale Games رسیده. دو عنوان این استودیو یعنی Guardians of the Galaxy و Batman مدتی پیش توسط چند خرده فروشی برای پلتفورم نینتندو سوییچ لیست شدند.

سه خرده‌فروشی 365 Games(از بریتانیا)، GameBuy(از روسیه) و Newegg جدیدا صفحه‌ای برای نسخه نینتندو سوییچ این بازی‌ها در سایت خودشان ایجاده کرده‌اند. این شایعات از آن‌ جایی قوت می‌گیرد که این کار توسط چند فروشگاه اینترنتی انجام شده و اصلا بعید نیست این خبر صحت داشته باشد.

استودیو تل‌تیل‌گیمز قبلا اعلام کرده که این دو بازی در سال 2017 بصورت دیجیتالی برای PC، کنسول‌ها و دستگاه‌های موبایل منتشر می‌شود اما هیچ‌گونه اشاره‌ای به نسخه نینتندو سوییچ این بازی‌ها نشد.

Guardians of the Galaxy و Batman استودیو تل‌تیل تقریبا عملکرد قابل‌قبولی را داشته‌اند و اصلا بعید نیست که در نمایشگاه گیمز‌گام، این خبر بصورت رسمی تایید شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.