نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 20 مرداد 1396
ساعت 14:01

سازنده PlayerUnknown's Battlegrounds از جزئیات بازی بعدی خود می‌گوید

3 از 5

سازنده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اطلاعاتی را از بازی بعدی خود منتشر کرد

عنوان PlayerUnknown's Battlegrounds در مدتی کوتاهی توانست به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اخیر تبدیل شود و حتی موفق شد جایگاه دوم محبوب‌ترین بازی‌های استیم را از عنوان معروف CS:GO بگیرد و هزاران بازیکن را جذب خود کند. با این حال سازنده این بازی، آقای برندن گرین (Brendan Greene) قصد دارد یک بازی جدید را توسعه دهد.

آقای برندن گرین در شماره مخصوص ماه سپتامبر مجله گیم‌اینفورمر مصاحبه‌ای با این نشریه انجام داده و درباره ایده‌هایی که برای بازی بعدی خود دارد گفت‌و‌گو کرده است:

من همیشه می‌خواستم یک بازی در سبک بقا (Survival) بسازم. منظورم این است که، من بازی DayZ و DayZ standalone را دوست دارم، اما ایده‌های من برای ساخت یک بازی در سبک بقا کمی متفاوت است، و فقط می‌خواهم یک عنوانی را بسازم که خودم دوست دارم آن را بازی کنم. و به همین دلیل، من دست به ساخت یک بازی در سبک Battle Royale زدم. امیدوارم بازی بعدی هم عنوانی باشد که باقی مردم هم بخواهند آن را تجربه کنند. میدونی، به خاطر موفقیت PUBG دیگه هیچ فشاری برای موفق ظاهر شدن بازی بعدی‌ روی من نیست.

گرین در ادامه درباره چگونگی ساپورت PUBG در سال‌های آینده می‌گوید و توضیح می‌دهد که چرا این عنوان بیشتر شبیه به یک سرویس و پلتفورم است تا یک بازی عادی:

ما بازی نمیسازیم، ما آن را به عنوان یک سرویس توسعه می‌دهیم. بنابراین، این چیزی است که ما امیدوارم در ده سال آینده به بهبود و پیشرفت آن ادامه دهیم. این بازی، عنوانی نیست که ما فقط آن را عرضه کنیم و سپس از کار کردن روی آن دست بکشیم. ما می‌خواهیم هر یک مدت به عقب برگردیم و نگاهی به مواردی که در سال گذشته آموخته‌ایم داشته باشیم و بعد آن را در بازی پیاده‌سازی کنیم و سعی کنیم بازی را روز به روز بهبود ببخشیم.

این بازی هم‌اکنون برای PC در دسترس است و در آینده‌ای نزدیک برای Xbox One هم روانه بازار خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.