نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 24 مرداد 1396
ساعت 14:38

تریلر نسخه بتا چندنفره بازی Call of Duty: WW2

0 از 5

نسخه بتا چندنفره بازی Call of Duty: WW2 شامل 3 نقشه و مد جدید War خواهد بود

اولین نسخه خصوصی بتا چندنفره بازی Call of Duty: WW2 کاری از استودیوی Sledgehammer Games در این ماه برای پیش خریدکنندگان این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه در تاریخ 25 آگست 2017 (3 شهریور) ابتدا برای PS4 و در تاریخ 1 سپتامبر 2017 (10 شهریور) برای Xbox One نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

استودیوی Sledgehammer Games تأیید کرده است که 3 نقشه Du Hoc ، Ardennes و Gibraltar در این نسخه همراه با Team Deathmatch ، Domination و Hardpoint وجود خواهند داشت. بعلاوه گیمرها فرصت تجربه مد جدید War را خواهند داشت بدین صورت که از یک طرف حمله به هدف و از طرف دیگر دفاع صورت می‌گیرد.

عملیات Breakout بعنوان عملیات موجود در این نسخه در نظر گرفته شده و همچنین گیمرها قادر به تجربه سیستم جدید Divisions (بخش ها) خواهند بود. درواقع بخش های  Infantry ، Expeditionary ، Airborne ، Armoured و Mountain در این نسخه به صورت محدود در دسترس خواهند بود و درواقع همه مهارت ها و سلاح های مربوط به آنها در این نسخه موجود نیستند.

اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این نسخه بتا در مراسم Gamescom 2017 در روز 22 آگست (31 مرداد) ارائه خواهد شد. بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 15/08/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.