نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 24 شهریور 1396
ساعت 23:46

نسخه‌ی سال 2018 بازی Call of Duty به دوران Modern Warfare بر می‌گردد!

4 از 5

اکتیویژن برای نسخه ی سال 2018 بازی Call of Duty، فضایی مربوط به دوره‌ی Modern Warfare را در نظر گرفته است.

با وجودی که چند ماه بیشتر تا عرضه‌ی Call of Duty: WW2 باقی نمانده، شایعاتی پیرامون نسخه‌ی سال 2018 بازی Call of Duty در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این گمانه‌زنی‌ها و البته گزارشات، سری ندای وظیفه در سال آینده به دوران جنگ‌های پیشرفته (Modern Warfare) بازخواهد گشت.

بر اساس جدول زمان‌بندی اکتیویزن، مسئولیت ساخت بازی Call of Duty در سال 2018 بر عهده‌ی استودیوی Treyarch خواهد بود. در همین رابطه فرم استخدامی در وبسایت این استودیو وجود دارد که در آن برای استخدام در پست مربوط به System Designer، به این موضوع اشاره شده که در رابطه با پروژه‌ای مربوط به دوران Modern Warfare از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌شود. علاوه بر این، در لیست استخدامی، تقاضا برای متخصص ادوات جنگی پیشرفته هم به چشم می‎خورد.

از طرفی Activision در بیانه‌ای اعلام نموده که Call of Duty WW2 اولین بازی از سری جدید Call of Duty خواهد بود. در همین بیانیه به این موضوع اشاره شده که Call of Duty WW2 یک عنوان تک شماره‌ای نبوده بنحوی که سیاست‌گذاران اکتیویژن اعتقاد دارند، پتانسیل‌های بالائی در این بستر وجود دارد.

" طبیعتا نمی‌تونیم در مورد گیمی اظهار نظر کنیم که ممکنه چند سال دیگه عرضه بشه اما معتقدیم که هیچ دلیلی وجود نداره که Call of Duty ww2 تنها در یک شماره عرضه بشه و ادامه پیدا نکنه. بنظر ما جنگ‌های تاریخی و همینطور فضای مربوط به جنگ‌های جهانی، بقدری غنی و قابل توجه و بررسیه که می‌شه از زوایای مختلف به اون پرداخت."

همانطور که احتمالا مطلع هستید، Call of Duty WWll عنوانی در ژآنر شوتر اول شخص است که در تاریخ 3 نوامبر 2017 برابر با 12 آبان‌ ماه 1396 برای کنسول‌های نسل هشتم و PC روانه‌ی بازار خواهد شد. اگر نسبت به بازی"ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم" علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم مطلب مربوط به تمام اطلاعات مربوط به بازی Call of Duty WWII را مطالعه نمائید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.