نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 31 شهریور 1396
ساعت 20:29

خبرهای جدیدی از Red Dead Redemption 2 در راه است

5 از 5

بنا به اعلام رسمی راک استار، منتظر خبرهای جدیدی از Red Dead Redemption 2 در پنج‌شنبه‌ی آینده باشید

امروز Rockstar یکی از بهترین توسعه‌دهندگان بازی‌های کامپیوتری در پستی توییتری، اعلام کرد که اخبار جدیدی در رابطه با Red Dead Redemption 2 در راه است. هیچ‌وقت تجربه‌ای که با نسخه ی اول این سری یعنی Red Dead Redemption 1 داشتم را فراموش نمی‌کنم. گیم پلی فوق العاده‌، طراحی بینظیر نقشه و ماموریت‌های جانبی که گاهی باعث می‌شد ساعت‌ها از وقتم را به گشت و گذار در طبیعت بگذرانم تجربه ی فوق‌العاده‌ای بود که خلق ان تنها از Rockstar بر می‌آید.

یکی از بهترین اخباری که در این چند ساله شنیدم، بدون اغراق خبر ساخت و عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 بود.خبری که با انتشار تریلری هرچند کوتاه، عطش ما را برای تجربه‌ی این عنوان فوق العاده چند برابر کرد با این وجود هنوز هیچ گیم‌پلی مشخصی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر نشده است و همین موضوع باعث می‌شود تا اطلاعیه ی امروز راک استار اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

امیدواریم که این‌بار راک‌استار قصد نمایش بخشی از گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 را داشته باشد. طبق اطلاعیه‌های قبلی راک استار، می‌دانیم که دومین نسخه از سری Rede Dead Redemption و سومین شماره از این فرنچایز (با در نظر گرفتن اولین شماره یعنی Red Dead Revolver که سال 2004 برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شد) قرار است تا در تاریخی بین اردیبهشت و مرداد 1397 روانه‌ی بازار شود؛ از این رو انتظار عرضه‌ی ویدئویی از گیم‌پلی بازی برای احترام به طرفداران پرتعدادش، دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.