نویسنده: فرشاد دوشنبه، 10 مهر 1396
ساعت 11:24

بازی Red Dead Redemption 2 یک پیش درآمد خواهد بود؟

0 از 5

احتمال می‌رود که بازی Red Dead Redemption 2 یک پیش درآمد از قسمت اول باشد

اخیراً استودیوی «راکستار گیمز» (Rockstar Games) تریلر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است که جزئیات تازه‌ای را از این بازی نمایش می‌دهد. همچنین سازنده بازی تاکید کرد که داستان نسخه دوم برروی زندگی Arthur Morgan و دسته تبه‌کار Van der Linde متمرکز است.

توجه به گروه Van der Linde قابل توجه بنظر می‌رسد چراکه آن‌ها از نسخه اول این بازی یعنی Red Dead Redemption گرفته شده‌اند و این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که بازی Red Dead Redemption 2 پیش درآمدی از نسخه اول خواهد بود.

تاکنون شاهد قابلیت‌های مختلفی در گیم‌پلی این بازی بوده‌ایم، قابلیت‌هایی نظیر امکان غارت یک قطار و استفاده از تیر و کمان؛ همچنین راکستار تایید کرده است که در این بازی شاهد پشتیبانی از قابلیت‌های آنلاین نیز خواهیم بود. این استودیو اعلام کرد:

دنیای بزرگ بازی و جو موجود در آن منجر به ایجاد تجربه جدیدی از حالت چند نفره آنلاین خواهد شد.

همچنین یکی از کاربران سایت ردیت گزارش کرده است که در قسمتی از تریلر جدید انتشار یافته، شاهد شخصیتی مشابه با Bill Williamson بوده است. Williamson یکی از شخصیت‌های اصلی Red Dead Redemption و اولین هدف John Marston بوده است.

نمی‌توان بطور مشخص گفت که مرد حاضر در کنار Williamson موجود در تریلر، Marston بوده است اما اگر این بازی یک پیش درآمد باشد، پس احتمال حضور Marston وجود خواهد داشت. بازی Red Dead Redemption 2 در فصل پاییز سال 2018 برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 02/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.