نویسنده: فرشاد دوشنبه، 10 مهر 1396
ساعت 13:05

مدل جدید پلی‌استیشن وی‌آر معرفی شد

4 از 5

مدل جدید هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر معرفی شد

شرکت سونی اخیراً مدل جدید هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر را معرفی نمود. این هدست از ویژگی‌های جدید قابل توجهی برخوردار نیست و سونی تنها وضعیت بخش‌هایی از آن را بهبود داده است تا بوسیله آن، بازیکنان تجربه بهتری از واقعیت مجازی داشته باشند.

شرکت سونی در خصوص این هدست اعلام کرد:

به‌روزرسانی طراحی این هدست منجر به سازگاری آن با هدفون استریو، و باریک‌تر شدن کابل اتصال یکپارچه (streamlined connection cable) شده است.

همچنین پردازشگر این هدست اکنون از HDR pass-through پشتیبانی می‌کند. این موضوع بدین معنی است که دیگر نیاز به قطع اتصال پردازشگر که میان پلی‌استیشن 4 و تلویزیون شما قرار دارد نخواهد بود. سونی اعلام کرد که امکان استفاده از این قابلیت تنها در زمان خاموش بودن هدست امکان‌پذیر است.

این مدل جدید CUH-ZVR2 نامگذاری شده اما هنوز تاریخ عرضه آن اعلام نشده است. سونی تایید کرد که قیمت این مدل جدید مشابه مدل قدیمی است.

کلیه خریداران قابلیت انتخاب میان مدل قدیمی این هدست (CUH-ZVR1) و مدل جدید (CUH-ZVR2) را خواهند داشت. کلیه بازی‌های واقعیت مجازی قابلیت اجرا برروی هر دو نسخه را دارند.

مشخص نیست که این مدل جدید برای استرالیا و اروپا منتشر خواهد شد یا خیر چراکه شرکت سونی تنها به انتشار این هدست در آمریکا اشاره کرده است.

اولین مدل از هدست پلی‌استیشن وی‌آر در ماه اکتبر سال 2016 منتشر شد.

فرشاد | اخبار | 02/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.