نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 13 مهر 1396
ساعت 14:20

بازی Assassin’s Creed Origins گامی اساسی در فرانچایز محسوب می‌شود

0 از 5

بازی Assassin’s Creed Origins گامی اساسی در فرانچایز Assassin’s Creed محسوب می‌شود

در اواخر ماه اکتبر، پس از یک دوره استراحت قابل توجه برای فرانچایز Assassin’s Creed شاهد عرضه جدیدترین عنوان این مجموعه بازی یعنی Assassin’s Creed Origins خواهیم بود. اما بهترین بخش از این بازی چیست؟ و چگونه شکوه این فرانچایز را بازخواهد گرداند؟

Jean Guesdon به عنوان کارگردان نوآور در صحبت با پلی‌استیشن بلاگ اعلام کرد که تیم سازنده بازی خواستار داستانی روایی قوی اسرارآمیزی هستند که یکی از المان‌های اساسی این مجموعه بازی محسوب می‌شود. او گفت:

با بازی Assassin’s Creed Origins قصد داریم که به سراغ دهمین سالگرد این فرانچایز برویم. چه چیزی بهتر از حضور داستان بازی در مصر باستان، مهد تمدنی مدرن که مشخصاً انجمن برداری از آنجا آغاز شده است.

چیزهای مهم‌تر از داستان روایی وجود دارند که تیم سازنده یوبی‌سافت با آن‌ها روبرو هستند. حفظ وقایع تاریخی، ساخت دنیایی عظیم و سرگرم کننده بودن نبردها نیز از المان‌های مهم این بازی محسوب می‌شوند.

Guesdon در ادامه گفت:

Assassin’s Creed Origins یک گام اساسی برای تکامل این فرانچایز محسوب می‌شود. قابلیت‌های جدیدی به این بازی اضافه شده‌اند تا کنترل بیشتری در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 5 آبان ماه برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 05/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.