نویسنده: فرشاد دوشنبه، 17 مهر 1396
ساعت 05:21

تاباتا علاقه‌ای به کار برروی بازی Final Fantasy 7 Remake ندارد

0 از 5

هاجیمی تاباتا علاقه‌ای به کار برروی بازی Final Fantasy 7 Remake ندارد

اخیراً از آقای «هاجیمی تاباتا» (Hajime Tabata) پرسیده شد که آیا علاقه‌ای به کار برروی بازی Final Fantasy 7 Remake دارد یا خیر و او به این سوال پاسخ منفی داد. در صحبتی که تاباتا با سایت GameRevolution پیرامون پروژه‌های آینده خود داشته است، زمانی که موضوع بحث به بازی Final Fantasy 7 Remake کشیده شد، او اعلام کرد که علاقه‌ای به کار برروی این بازی ندارد و احساس نمی‌کند که از قابلیت برآورده کردن همه انتظارات طرفداران برخوردار باشد.

تاباتا اعلام کرد که انتظاراتی که طرفداران دارند، در برخی موارد غیرممکن هستند و او ترجیح می‌دهد که بجای کار مجدد برروی بازی فوق العاده Final Fantasy 7 برروی چیز جدیدی کار کند. او اعلام کرد:

این یکی از چندین بازی خاص است که فکر نمی‌کنم قادر به بازسازی آن باشم. این بازی طرفداران زیادی دارد، اگر بدنبال برآورده کردن انتظارات تمام این طرفداران باشیم، من کسی نیستم که بتوانم آن را بصورت 100 درصد انجام دهم. اگر شرکت اسکوئر انیکس از من بخواهد که اقدام به ساخت بازی Final Fantasy جدیدی نمایم، من ترجیح می‌دهم که با آن موافقت کنم اما اگر بخواهند اقدام به بازسازی Final Fantasy 7 نمایم، فکر نمی‌کنم که بتوانم آن کار را انجام دهم. فکر می‌کنم تنها افرادی که قابلیت انجام این کار را دارند، آقایان Yoshinori Kitase و Tetsuya Nomura هستند.

گرچه آقای تاباتا اعلام کرد که اگر قرار باشد برروی بازی Final Fantasy 7-2 کار کند، مشکلی ندارد. او در ارتباط با بازی موفق Crisis Core گفت:

Crisis Core ربطی به بازی 7 نداشت و بازی اصلی نبود. اگر از من خواسته شود تا برروی بازی Final Fantasy 7-2 کار کنم، قضیه فرق خواهد داشت.

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای بازی Final Fantasy 7 Remake منتشر نشده است اما انتظار داریم که حداقل طی دو تا سه سال آینده انتشار یابد.

فرشاد | اخبار | 09/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.