نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 19 مهر 1396
ساعت 16:26

جزئیات جدیدی در مورد بازی Wolfenstein 2: The New Colossus اعلام شد

0 از 5

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus دارای نرخ فریم Uncapped برروی رایانه‌های شخصی خواهد بود

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را بدون تردید می‌توان یکی از بهترین و مورد انتظارترین بازی‌های امسال دانست و براساس اظهارات اخیر سازندگان، آن‌ها قصد ندارد تا در هیچ زمینه‌ای بازیکنان را ناامید کنند.

در مصاحبه اخیر Jens Matthie به عنوان کارگردان نوآور MachineGames، او اعلام کرد که این بازی از پلی‌استیشن 4 پرو و اکس‌باکس وان اکس پشتیبانی خواهد کرد (تاکنون تنها پشتیبانی از اکس‌باکس وان اکس تایید شده بود.). او در رابطه با نسخه‌ رایانه شخصی این بازی گفت:

برروی این نسخه از نرخ فریم uncapped برخوردار هستیم. ما با بازیکنان زیادی برروی رایانه‌های شخصی روبرو هستیم و فکر می‌کنیم که کلیه بازی‌های id از مخاطبین زیادی برروی رایانه‌های شخصی برخودار هستند. پس برای ما بسیار مهم است که نسخه رایانه شخصی یک بازی، بهتر از نسخه کنسولی آن باشد. رایانه‌های شخصی در اولویت بررسی‌های ما قرار دارد و تایید می‌کنم که بازیکنان این پلتفرم از این نسخه بازی بسیار راضی خواهند بود.

بنظر می‌رسد که فارغ از بحث پلتفرم‌، کلیه بازیکنان این بازی از تجربه‌ای که خواهند داشت راضی خواهند بود. بازی Wolfenstein 2: The New Colossus در تاریخ 5 آبان ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. نسخه نینتندو سوئیچ این بازی در سال آینده منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 11/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.