نویسنده: فرشاد جمعه، 21 مهر 1396
ساعت 23:06

دسترسی به بازی Hunt: Showdown بصورت دسترسی زودهنگام

0 از 5

بزودی امکان دسترسی به بازی Hunt: Showdown بصورت دسترسی زودهنگام امکان‌پذیر خواهد بود

براساس اعلام سازنده بازی، دوره دسترسی زودهنگام بازی Hunt: Showdown به مدت یک سال در جریان خواهد بود تا بتوانند براساس بازخوردهای بازیکنان اقدام به بهبود بازی نمایند.

بازی Hunt: Showdown عنوان جدید Crytek در سبک ترس و بقای چند نفره است. داستان این بازی در محوریت مبارزه با هیولاها قرار دارد و همچنین باید به تماشای سایر شکارچیان نشست. در پایان بازی وقتی بازیکنی (یا تیمی) رئیس هیولاها را شکست دهد، موقعیت او برای سایر شکارچیان ارسال خواهد شد، این موضوع علت حضور عبارت Showdown را در عنوان بازی نشان می‌دهد.

براساس اعلام سایت IGN این بازی بزودی بصورت دسترسی زودهنگام درخواهد آمد چراکه تیم سازنده خواستار ایجاد همکاری میان خود و بازیکنان است و از بازی‌های موفق PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite نیز در اتخاذ چنین تصمیمی الهام گرفته است.

Magnus Lambrant به عنوان کارگردان نوآور بازی در صحبت با IGN اعلام کرد:

شما قصد دارید تا تجربه‌ای را برای بازیکنان خلق کنید که امکان سرگرم کردن آن‌ها ممکن باشد. درست است؟ من هم همین را می‌خواهم. فکر می‌کنم دسترسی زودهنگام برای بازی ما بهترین اتفاق ممکن است.

انتظار می‌رود که دوره دسترسی زودهنگام یکسال طول بکشد تا سازندگان تغییرات قابل توجهی را در آن اعمال کنند. در حال حاضر تاریخ عرضه‌ای برای این بازی مشخص نشده است.

فرشاد | اخبار | 13/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.