نویسنده: امیر قنواتی جمعه، 01 دی 1396
ساعت 23:25

بتای بازی Hunt: Showdown در ماه ژانویه آغاز خواهد شد

0 از 5

طبق اطلاعات منتشر شده بتای عنوان جدید Hunt: Showdown در ماه ژانویه 2018 آغاز خواهد شد.

کرایتک (Crytek)، استدیو سازنده سری محبوب Crysis، در حال حاضر مشغول کار برروی ip جدیدش است که با توجه به سابقه خوب این استدیو، می‌توان انتظار بازی قابل قبولی را داشت. پس از تاخیرهای زیادی که Hunt: Showdown با آن‌ها دست و پنجه نرم کرد، بالاخره بتای محدود این بازی در ماه ژانویه برگزار خواهد شد. شما از طریق وبسایت رسمی بازی Hunt: Showdown می‌توانید برای این نسخه آزمایشی ثبت نام کنید.

طبق اطلاعات جدیدی که IGN منتشر کرده است، در این بتا سراغ باتلاق‌های لوییزیانا خواهید رفت و در قالب 5 تیم 2 نفری به شکار هیولاها می‌پردازید. هر تیمی که هیولاهای بیشتری را از بین ببرد جایزه ویژه‌ای دریافت خواهد کرد و تیم‌های دیگر نیز می‌توانند با کشتن تیم مذکور جایزه آن‌ها را از آن خود کنند. جالب اینجاست که در هنگام مرگ هم می‌توانید به هم‌تیمی خود کمک کنید گرچه زنده ماندن و پیروزشدن سریع‌ترین راه پیشرفت در بازی است.

بازی Hunt: Showdown مراحل ساختش برای رایانه‌های شخصی (PC) را سپری می‌کند و قرار است به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) قبل از انتشار اصلی در فروشگاه Steam قرار گیرد.

 

شکارچیان در همه جا مشتاقانه منتظر فرصتی برای مقابله با تاریکی هستند.

منتظر آغاز فصل شکار در ژانویه باشید!

انجمن نیاز به مهارت‌های شما دارد، شکارچی! افتخار در انتظار کسانی است که به اندازه کافی برای رویارویی با تاریکی شجاع باشند. #darkawaits

— Hunt: Showdown (@HuntShowdown) December 20, 2017

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.