نویسنده: فرشاد سه شنبه، 25 مهر 1396
ساعت 16:09

سازنده بازی Cyberpunk 2077: پیشرفت بازی براساس زمانبندی خواهد بود

0 از 5

سی‌دی پروژکت رد اعلام کرد که عدم حضور چهار نفر از سازندگان بازی تاثیری برروی سرعت ساخت Cyberpunk 2077 نخواهد داشت

«سی‌دی پروژکت رد» (CD Projekt RED) به عنوان سازنده بازی Cyberpunk 2077 در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که ترک چهار نفر از اعضای حیاتی سازنده این بازی تاثیری برروی روند توسعه ساخت آن نخواهد داشت و همه چیز براساس زمانبندی خواهد بود.

استودیوی سی‌دی پروژکت رد در پاسخ به گزارشاتی پیرامون ترک کردن این استودیو از سوی چهار نفر از اعضای اصلی سازنده بازی Cyberpunk 2077، در توییتر خود بیانیه‌ای رسمی ارسال کرد که توسط Marcin Iwiński و Adam Badowski به عنوان موسس و سرپرست استودیو به امضا رسیده است. در این بیانیه آن‌ها خبر منتشر شده را تکذیب ننمودند و توضیح دادند که چنین مواردی همواره در یک استودیو سازنده روی خواهد داد. در ادامه شاهد بیانیه استودیوی سازنده خواهید بود:

اگر اخبار مربوط به سی‌دی پروژکت رد را پیگیری می‌نمایید باید اخیراً با اطلاعات جدیدی روبرو شده باشید. معمولاً در مورد چنین اخباری نظری نمی‌دهیم اما بدلیل نگرانی برخی از بازیکنان پیرامون پروژه Cyberpunk 2077 لازم دیدیم که جزئیاتی را ارائه نماییم.

پیش از هر چیز به ترک استودیو توسط افراد گفته شده بپردازیم. در سال 2015 زمانی که بازی The Witcher 3: Wild Hunt را منتشر نمودیم، بیش از 200 کارمند در اینجا کار می‌کردند که هسته اصلی تیم ما را تشکیل می‌دادند. پس از آن تعداد این افراد به دو برابر رسید و ما همچنان در حال استخدام افراد جدیدی هستیم. آیا افراد استودیو را ترک می‌کنند؟ البته که این کار را انجام می‌دهند. ما همیشه بهترین‌ها را برای این افراد آرزو می‌کنیم و به دلایل و نظرات آن‌ها پیرامون تصمیمشان احترام می‌گذاریم. ما همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهیم تا استودیوی رد را تبدیل به بهترین محل کاری برای تمام افراد نماییم اما چنین چیزی منجر به آن نخواهد شد که خود و کار خود را فراموش کنیم.

در نتیجه آیا ترک افراد، حتی اگر در رده بالایی باشند به معنی ایجاد خطر برای ما خواهد بود؟

هر بازی نقش آفرینی که آن را ساخته‌ایم به دستاوردهایی رسیده‌اند که در زمان ابتدایی غیرممکن بنظر می‌رسیدند. تکمیل بازی The Witcher 1 پنج سال زمان برد، برای تکمیل The Witcher 2 نیاز به ساخت موتور بازیسازی خودمان داشتیم و در نهایت برای ساخت The Witcher 3 نیاز به دگرگونی کاملی داشتیم. زمانی که در ابتدای راه خلق چیزهای مخلتف قرار داریم، از فاصله‌ای که بایستی بپیماییم اطلاع داریم و در مورد یک چیز اطمینان خواهیم داشت: حتی اگر چیزی غیرممکن بنظر می‌رسد، به معنی غیرممکن بودن آن نیست و در زمان مورد نظر، همه چیز به شکل خوبی ممکن بنظر می‌رسد، تنها نیاز داریم تا به کار خود ایمان داشته باشیم.

این مسیری نیست که همه برای ساخت بازی بپیمایند. چنین چیزی نیاز به تلاش آگاهانه خواهد داشت حتی اگر فکر کنید که کار شما به سحر و جادو شبیه است اما ما معتقدیم که نوآوری منجر به بهتر شدن بازی می‌شود. این موضوع ما را قادر می‌سازد که بگوییم داریم برروی چیزی به سختی کار می‌کنیم که ارزش پول‌هایی که شما به سختی بدست آورده‌اید را خواهد داشت.

مراحل ساخت بازی Cyberpunk 2077 براساس زمانبندی در دست اجرا است اما در مورد آن سکوت پیشه خواهیم کرد تا بتوانیم بازی فوق العاده‌ای خلق کنیم.

فرشاد | اخبار | 17/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.