نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 12 آبان 1396
ساعت 19:39

بازگشت مد Trials of the Nine به Destiny 2

0 از 5

مد Trials of the Nine برای اولین بار در دسترس کاربران PC قرار می‌گیرد و همچنین پس از دو هفته غیبت به کنسولها نیز بازمی‌گردد

Trials of the Nine مد سخت و ویژه‌ی بخش Crucible در بازی Destiny 2 است. این مد پس این که به مدت دو هفته لغو شده بود امشب به بازی برمیگردد. بازیکنان در تمام پلتفرم‌ها امشب قادر به تجربه‌ی دوباره‌ی این مد خواهند بود. البته این اولین بار است که پس از عرضه‌ی Destiny 2 برای PC، مد Trials of the Nine برای کاربران این پلتفرم در دسترس قرار  می‌گیرد.

زمانی که مشغول خواندن این خبر هستید Trials of the Nine به بازی برگشته و تا روز سه‌شنبه برای بازیکنان فعال خواهد بود. Trials of the Nine یک مد در بخش Crucible است که بازیکنان به صورت ۴ به ۴ با هم رقابت می‌کنند. هر تیمی که زودتر به ۷ برد دست پیدا کند (در صورتیکه تعداد باخت‌هایش ۳تا نباشد) برنده خواهد بود. در صورت شرکت در این مد جوایز ویژه (لوت‌های لجندری و اگزوتیک) و دسترسی به یک منطقه‌ی عمومی جدید انتظارتان را می‌کشد.

به منظور شرکت در Trials of the Nine باید کاملا آماده باشید. قبل از هرچیز باید بخش داستانی را به اتمام برسانید. ماموریت Call to Arms را برای بار اول انجام دهید (باید در یک مسابقه‌ی Crucible شرکت کنید). سطح قدرت (Power Level) کارکترتان باید به ۲۶۰ رسیده باشد. هم چنین حتما باید به همراه دوستانتان باشید و یک تیم چهارنفره را تشکیل بدهید. در Trials هیچگونه مچ میکینگ وجود ندارد. 

دو هفته پیش بانجی بدلیل وجود یک باگ، این مد را از دسترس خارج کرد. این باگ با آخرین آپدیت بازی برطرف شد. همچنین این آپدیت تغییراتی را در بخش Crucible ایجاد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.