نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 13 آبان 1396
ساعت 14:51

Razer از اولین تلفن همراه خود رونمایی کرد

0 از 5

برند Razer از اولین تلفن همراه خود رونمایی و تاریخ عرضه‌ی آن را انتهای همین ماه اعلام کرد

کمپانی Razer اعلام کرد که از امسال وارد بازار تلفن‌های همراه هوشمند می‌شود. طبق روال همیشگی Razer، این تلفن همراه نیز مخصوص گیمر‌ها خواهد بود.

مشخصات تلفن همراه هوشمند Razer به این صورت است: سیستم عامل اندروید، بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش IGZO با اندازه‌ی ۵.۷۲ اینچ و وضوح تصویر 1440x2560، نرخ بروزرسانی 120Hz، برخورداری از تکنولوژی نرخ بروزرسانی متغیر، پردازنده‌ی کوالکام ۸۳۵ اسنپدراگون، ۸ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی. همچنین این تلفن همراه همچنین دارای یک درگاه microSD نیز هست که میتواند تا حجم ۲ ترابایت فضای خالی را در اختیار کاربر بگذارد.

از دیگر قابلیت‌ها‌ی این دستگاه میتوان به بلندگوهای دوتایی در جلوی آن اشاره کرد (که از تکنولوژی Dolby Atmos استفاده میکنند). دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوتایی در پشت، حسگر اثر انگشت، دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی، و یک باتری با ظرفیت ۴هزار میلی آمپر در ساعت که دارای قابلیت شارژ سریع نیز هست. بر طبق گفته‌های Razer، این باتری توانایی پخش ویدیو برای مدت ۱۲.۵ ساعت یا ۷ ساعت بازی کردن Heartstone را دارد.

وقتی که این مشخصات را با بقیه‌ی دستگاه‌های همرده مقایسه میکنید، متوجه می‌شوید که سخت افزار Razer Phone، توان رقابت با برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی را دارد. یکی از بزرگترین نقاط قوت Razer Phone، صفحه‌ی نمایش ۱۲۰ هرتزی آن است. این ویژگی معمولا فقط در مانیتورهای مخصوص بازیهای ویدیویی یافت می‌شود و برای اولین بار است که در یک تلفن همراه بکار گرفته شده است. درحالیکه این یک مزیت بزرگ برای این گجت محسوب می‌شود، Razer خود اذعان دارد که محصول جدیدش یک "موبایلِ گیمینگ" واقعی نیست.

کمپانی Razer گفته است که این تلفن همراه برای پاسخ دادن به نیازهای یک گیمر ساخته شده نه اینکه صرفا سخت افزاری باشد مختص بازیهای ویدیویی. ۸ گیگابایت رم توانایی خارق‌العاده‌ای به این تلفن همراه برای اجرای برنامه‌ها می‌دهد. همچنین یک باتری با دوام برای کسی که دائما مشغول کار با موبایلش باشد حیاتی است.

در حال حاضر می‌توان Razer Phone را با قیمت ۷۹۹ دلار پیش‌ خرید کرد و از تاریخ ۱۷ نوامبر (جمعه ۲۶ آبان) در آمریکا شمالی و اروپا عرضه خواهد شد. در ادامه تصاویری از این تلفن همراه مشاهده خواهید کرد:

Razer phone screenshots

Razer phone screenshots

Razer phone screenshots

Razer phone screenshots

Razer phone screenshots

Razer phone screenshots

Razer phone screenshots

Razer phone screenshots

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.