نویسنده: فرشاد یکشنبه، 14 آبان 1396
ساعت 16:07

سونی از خشونت موجود در تریلر بازی The Last of Us Part 2 دفاع کرد

5 از 5

سونی: بازی The Last of Us Part 2 برای بزرگسالان ساخته شده است

در تریلر نمایش داده شده از بازی The Last of Us Part 2 در «نمایشگاه بازی پاریس» (Paris Games Week) شاهد خشونت بیش از حدی بودیم؛ اکنون «جیم رایان» (Jim Ryan) به عنوان یکی از مدیران سونی در ارتباط با این خشونت جزئیاتی را ارائه کرده است:

The Last of Us بازی است که توسط افراد بزرگسال ساخته شده تا توسط بزرگسالان اجرا شود. نباید در مورد این بازی قضاوت زودهنگامی داشته باشم اما احتمالاً رتبه‌بندی سنی آن برای گروه سنی 18 به بالا خواهد بود. در بازار افرادی هستند که به این سبک از بازی علاقه دارند. 

کار سازندگان پلتفرم این است که پلتفرمی را تهیه کنند و سازندگان بازی‌ها، چه بصورت وابسته و چه بصورت مستقل، اقدام به ساخت محتوایی برای آن می‌کنند. ما تهیه کننده پلتفرم هستیم و باید اطمینان حاصل کنیم که محتوای آن توسط افرادی در گروه سنی مناسب اجرا خواهد شد. فکر می‌کنم بهترین روش برای پایان کنفرانس ما نمایش تریلر بازی The Last of Us Part 2 بود و حس بسیار خوبی نسبت به آن دارم.

مشکل اصلی بازیکنان در مورد این تریلر، خشونت آن نیست بلکه خشونت غیرقابل فهم آن است؛ رایان در این رابطه اعلام کرد:

ما قصد داشتیم تا کیفیت بازی‌های مختلف را در این کنفرانس به نمایش بگذاریم؛ نمایش تجربه‌ای که بازیکنان از گیم‌پلی یک بازی 10 ساعته خواهند داشت در یک کلیپ 4 تا 5 دقیقه‌ای سخت است. استودیوی سازنده قصد داشت که نشان دهد این بازی برای گروه سنی بزرگسالان مناسب است و این کاری بود که ما انجام دادیم.

بازی The Last of Us Part 2 بصورت انحصاری برای کنسول PS4 در دست ساخت قرار دارد.

در اخبار مرتبط:

فرشاد | اخبار | 05/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.