نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 23 آبان 1396
ساعت 13:57

تعداد کاربران فعال بازی Hitman جالب توجه است

5 از 5

تعداد کاربران بازی Hitman روزانه افزایش می‌یابد

یک سال گذشته برای استودیوی IO Interactive بسیار جالب توجه بوده است. بازی اپیزودیک آنها تحت عنوان Hitman علی رغم مشکلات مختلفش، بعنوان یکی از بهترین بازی های سال 2016 مورد تمجید قرار گرفت. اگرچه کمپانی Square Enix (ناشر این عنوان) به همکاری با استودیوی IO Interactive خاتمه داد اما حقوق فرنچایز Hitman را به این استودیو داده است.

پس از آن، استودیوی IO Interactive آپدیت هایی را برای این بازی ارائه کرده و به این موضوع اشاره داشته که ماجراجوئی بعدی کاراکتر Agent 47 احتمالاً در سال 2018 ارائه خواهد شد. رئیس این استودیو آقای Hakan Abrak در مصاحبه با منبع خبری Games Industry International در مورد همکاری اش با دیگر ناشران صحبت کرده است:

«ما واقعاً در خصوص علاقه ناشران و همچنین سرمایه گذاران، در حیرت و ترس بوده ایم. ما با تکیه بر هزینه مدیریت استودیو پیش رفته ایم زیرا به این موضوع معتقدیم که توانایی فعالیت مستقل را داریم. ما نیاز داریم تا با طرفداران و مردم خود، ارتباط مستقیم داشته باشیم. همچنین در تصمیم گیری های بنیادی برای استودیوی خود و بازی هایمان آزادانه عمل کنیم.»

اگرچه این استودیو هم اکنون در حال مذاکره و گفتگو با همکاران بالقوه است. آقای Hakan Abrak اشاره هایی به تأثیر بازی جدید Hitman بر روی استودیو و تغییرات بسیار زیاد آن داشته و متذکر شده که بازی بعدی بر مبنای تقاضای طرفداران از یک بازی لایو ساخته خواهد شد.

همچنین آقای Hakan Abrak اظهار داشته که بازی Hitman در ابتدای سال 2017 دارای 2 میلیون کاربر بوده است و این آمار از آن موقع تا کنون به بیش از 7 میلیون نفر رسیده است. او متذکر شده که این آمار به صورت روزانه در حال افزایش است و مربوط به کاربران غیرفعال نیست بلکه آمار مذکور، تعداد کاربران فعال را نشان می‌دهد.

عنوان Hitman از نوع بازی های اپیزودیک و در ژانر مخفی کاری و حرکات پنهانی است که در قالب 6 اپیزود عرضه شد. این بازی هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد. گیمرها در اینجا نقش کاراکتری به نام Agent 47 را بر عهده دارند که یک قاتل حرفه ای است.

م.حافظ | اخبار | 14/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.