نارضایتی Disney از واکنشهای منفی بازیکنان به حضور قابلیت پرداخت درون برنامهای در بازی Star Wars Battlefront 2
حضور قابلیت «پرداخت درون برنامهای» (Microtransaction) در بازی Star Wars Battlefront 2، واکنشهای بسیاری را از سوی بازیکنان به همراه داشت، به همین دلیل شرکت الکترونیک آرتز در زمان عرضه بازی، اقدام به حذف موقتی این قابلیت نمود و در بیانیهای اعلام کرد که چنین اقدامی بدلیل درخواست بازیکنان صورت گرفته است اما گزارشات اخیر نشان میدهند که علت اصلی حذف پرداخت درون برنامهای، شرکت Disney بوده است.
براساس گزارشی از ژورنال The Wall Street، شرکت Disney از واکنشهای بوجود آمده پیرامون حضور قابلیت پرداخت درون برنامهای در بازی Star Wars Battlefront 2 ناراضی بوده است، در نتیجه مدیر عامل Disney یعنی Robert Iger و مدیر تولیدات این شرکت یعنی Jimmy Pitaro، این نارضایتی را با «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson) به عنوان مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز در میان گذاشتند.
در گزارش دیگری همچنین اعلام شده است که منابع ناشناس در صحبت با VentureBeat اعلام کردهاند که طراحی اولیه Star Wars Battlefront 2، مبتنی بر حضور قهرمانان بوده است و شرکت Lucasfilm خواستار تغییراتی در گیمپلی و پاداش «جعبههای لوت» (Loot Box) شده است.
نظرات