نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 02 آذر 1396
ساعت 14:13

دو اسلحه‌ی جدید برای PlayerUnknown's Battlegrounds عرضه خواهد شد

0 از 5

به زودی دو اسلحه‌ی جدید در دسترس بازیکنان PlayerUnknown's Battlegrounds قرار خواهد گرفت

از آخرین باری که PlayerUnknown's Battlegrounds اسلحه‌های جدیدی دریافت کرد زمان نسبتا زیادی می‌گذرد. حال خبر رسیده است که در آینده‌ی نزدیک دو تفنگ جدید به زرادخانه‌ی PUBG افزوده خواهد شد.

 

این اسلحه‌ها عبارتند از: یک تیربار سبک به نام DP-28 LMG و مسلسل مشهور دنیای بازیهای تیراندازی، AUG A3. در حال حاضر هردوی این اسلحه‌ها در سرورهای آزمایش فنی PlayerUnknown's Battlegrounds در دسترس بازیکنان قرار دارند. سرورهای آزمایشی از دیروز اجرا شدند و در آنها آپدیت 1.0 به بازیکنان ارائه میشود تا پیش از عرضه‌ی رسمی عیوب آن شناسایی و برطرف شوند.

اولین اسلحه یعنی DP-28 یک تیربار سبک با نرخ آتش پایین است که گلوله‌های 7.62 میلی متری شلیک میکند. این اسلحه در لوت دراپ‌های موجود در سرتاسر جزیره یافت خواهد شد و هر خشاب استانداردش ظرفیت 47 تیر دارد. DP-28 به سایت هدفگیری نقطه‌ی قرمز (Red Dot Sight) و یا دوربین با بزرگنمایی 4 برابر مجهز خواهد بود.

PlayerUnknown's Battlegrounds new weapons

DP-28 در مقایسه با دیگر تیربار سبک بازی یعنی M249 LMG مزایای کاملا متفاوتی دارد. M249 LMG دارای گلوله‌های 5.56 میلی متری با نرخ آتش بالاست درحالیکه DP-28 آسیب بیشتری وارد میکند و به ازای نرخ آتش پایینش برد موثر بیشتری دارد.

سلاح بعدی AUG A3 است. آگ را میتوان فقط در صندوقچه‌های بازی پیدا کرد. AUG A3 دارای خشاب 30تایی استاندارد و گلوله‌های 5.56 میلی متری است. با استفاده از خشاب بلندتر ظرفیت گلوله‌ها به 40 عدد افزایش خواهد یافت. سازندگان گفته‌اند که AUG A3 از نرخ آتش بالا و لگد نرم  برخوردار خواهد بود. و همچنین سرعت گلوله‌های شلیک شده از این تفنگ بسیار زیاد است.

PlayerUnknown's Battlegrounds new weapons

هنوز دقیقا مشخص نشده است که این دو اسلحه چه زمانی وارد بازی خواهند شد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.