نویسنده: فرشاد جمعه، 10 آذر 1396
ساعت 19:31

آیا همه بازی‌ها امکان ارائه کیفیت 4K نیتیو را توسط Xbox One X خواهند داشت؟

5 از 5

سازنده بازی Everspace جزئیاتی را در مورد نسخه Xbox One X بازی‌ها ارائه کرد

قدرت مازاد کنسول Xbox One X امکان پشتیبانی از کیفیت 4K را بصورت نیتیو فراهم می‌کند اما وضعیت بازی‌هایی که نیاز به قدرت گرافیکی بالایی دارند چگونه خواهد بود؟ آیا این کنسول می‌تواند چنین عناوینی را با کیفیت 4K، بصورت نیتیو اجرا کند؟ Michael Schade به عنوان مدیر عامل استودیوی Rockfish Games در پاسخ به این سوال اعلام کرد:

این موضوع به نرخ فریم مد نظر شما، نوع بازی و مقدار افکت‌های گرافیکی بستگی دارد. برخی از بازی‌ها بجای GPU، نیاز به پردازنده بهتری دارند. من فکر می‌کنم که چنین چیزی ممکن است. ما هنوز مراحل ساخت نسخه Xbox One X بازی خود را به پایان نرسانده‌ایم، بنابراین کمی زود است که در مورد چنین چیزی، با قطعیت صحبت کنیم.

با وجود آنکه کنسول Xbox One X از قدرت پردازشی بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار است اما در بررسی برخی عناوین نظیر Project CARS 2 و Final Fantasy 15، متوجه شدیم که این کنسول، عملکرد متفاوت قابل توجهی نسبت به PS4 Pro ندارد.

Schade پیش از این گفته بود:

بنظر می‌رسد که Xbox One X قدرتمندترین کنسول حال حاضر جهان است و مشخصاً جذابیت‌هایی را به بازیکنان ارائه می‌دهد اما با این وجود، طبیعت کنسول‌ها باعث می‌شود که نتوان آن‌ها را با جدیدترین سیستم‌های گیمینگ PC مقایسه کرد؛ به عنوان مثال، شما قادر نخواهید بود که کارت گرافیک کنسول خود را ارتقا دهید.

فرشاد | اخبار | 01/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.