نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 01 مرداد 1393
ساعت 11:39

عرضه ی بازی Dragon age : Inquisition تا 18 نوامبر به تاخیر افتاد

0 از 5

عرضه ی بازی نقش آفرینی بعدی استودیوی Bio Ware یعنی Dragon Age: Inquistion به تاخیر افتاده و قرار است 18 نوامبر در آمریکا و 21 نوامبر در اروپا عرضه شود . ( 27 و 30 آبان ماه 1393 ) . Electronic Arts به عنوان ناشر این بازی پیشتر زمان عرضه ی این بازی را 7 اکتبر اعلام کرده بود ( 15 مهر ) با توجه به زمان عرضه ی جدید اعلام شده ، شاهد 6 ماه تاخیر در عرضه ی این بازی هستیم .

در نامه ی سرگشاده ای که تهیه کننده ی بازی آقای Mark Darrah در وبسایت بازی ارسال کرده است اینچنین در مورد این تاخیر صحبت نموده :
" با توجه به اینکه این 6 هفته تاخیر شاید زیاد مهم نباشد اما به ما کمک میکند تا تجربه ای به مراتب بهتر را با بازیمان برای شما به ارمغان آوریم . این زمان اضافی به ما کمک میکند تا بتوانیم تجربه ای را که شما قرار است داشته باشید بهتر و بهتر کنیم . ما میخواهیم کاری کنیم تا دنیایی که خلق میکنیم از هر دنیای دیگری برای شما چالش بر انگیز تر باشد . میخواهیم تاثیر احساسی انتخاب هائی که در بازی میکنید را قوی تر کنیم و میخواهیم مطمئن شویم که تجربه ی شما با بازی ما بهترین تجربه ای باشد که با پلتفرم خود آن را پشت سر میگذارید ."
بازی قرار است برای PS3 , Xbox360 , PS4 , Xbox One  و Windows عرضه شود .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.