نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 20 دی 1396
ساعت 09:00

تاریخ آغاز بتای محدود بازی Sea of Thieves اعلام شد

5 از 5

بتای محدود بازی Sea of Thieves در اواخر ماه ژانویه آغاز خواهد شد

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که «بتای محدود» (Closed Beta) بازی Sea of Thieves از تاریخ 24 ژانویه (برابر با 4 بهمن ماه) آغاز خواهد شد. دوره‌ی بتای محدود عنوان Sea of Thieves در تاریخ گفته شده از ساعت 15:30 به وقت تهران آغاز و به مدت پنج روز، یعنی تا تاریخ 29 ژانویه (برابر با 9 بهمن ماه) ساعت 11:30 به وقت تهران، در دسترس خواهد بود.

کلیه‌ی افرادی که بازی Sea of Thieves را پیش خرید کرده باشند و همچنین کلیه‌ی افرادی که تا تاریخ 1 دسامبر سال 2017 (برابر با 10 آذر ماه سال 1396) در Insider Programme عضو شده باشند، بصورت اتوماتیک به بتای محدود عنوان Sea of Thieves دسترسی خواهند داشت.

براساس اعلام شرکت مایکروسافت، کلیه‌ی افراد حاضر در بتای محدود Sea of Thieves، امکان نمایش گیم‌پلی خود را از طریق تصویر، ویدیو و لیواستریم خواهند داشت.

عنوان Sea of Thieves در تاریخ 20 مارس (برابر با 29 اسفند ماه سال 1396) برای پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

در اخبار اخیر همچنین جزئیاتی پیرامون سومین و آخرین نسخه‌ی بتای بازی Monster Hunter World به اشتراک گذاشته شد که براساس آن‌ها، قابلیت دانلود زودتر از موعد فایل‌های این نسخه‌ی بتا از تاریخ 17 ژانویه (برابر با 27 دی ماه) امکان‌پذیر خواهد بود. (جزئیات مربوط به سومین نسخه‌ی بتای بازی Monster Hunter World)

فرشاد | اخبار | 10/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.