نویسنده: فرشاد دوشنبه، 09 بهمن 1396
ساعت 16:00

استودیوی DICE بدنبال تقویت موتور بازیسازی فراست‌بایت است

5 از 5

استودیوی DICE قصد دارد تکنولوژی رندرینگ موتور بازیسازی فراست‌بایت را تقویت کند

نشانه‌ها از آن حکایت دارند که استودیوی DICE به عنوان سازنده‌ی مجموعه بازی Battlefield در حال ساخت عنوان جدیدی از این فرانچایز است و اگر گزارشات اخیر صحت داشته باشند، این استودیو پیشرفت خوبی در مراحل توسعه‌ی عنوان جدید خود داشته است.

اکنون استودیوی DICE آگهی استخدام جدیدی را در سایت رسمی خود ارسال کرده که براساس آن، این استودیو بدنبال استخدام یک «مهندس ارشد رندرینگ» (Senior Rendering Engineer) جهت کار بر روی موتور بازیسازی «فراست‌بایت» (Frostbite) است که در ساخت کلیه‌ی عناوین این استودیو (و برخی از عناوین شرکت الکترونیک آرتز) مورد استفاده قرار می‌گیرد. در جزئیات آگهی استخدام جدید DICE آمده است:

شما با یکی از تیم‌های سازنده‌ی عناوین ما جهت پشتیبانی از Graphics Artists کار خواهید کرد و همچنین همکاری نزدیکی با تیم مهندسی مربوط به موتور بازیسازی فراست‌بایت جهت تقویت عملکرد و توسعه‌ی این موتور بازیسازی و تکنولوژی ما خواهید داشت.

در آگهی استخدام منتشر شده، این استودیو مشخص نکرده است که فرد مورد نظر آن‌ها باید بر روی چه عنوانی کار کند اما براساس گزارشاتی که اخیراً منتشر شده‌اند، آن‌ها در حال کار بر روی عنوان جدیدی از فرانچایز Battlefield هستند.

در هفته‌ی گذشته هم DICE آگهی‌ای را جهت استخدام یک تهیه کننده‌ی ارشد جهت پیوستن به یکی از تیم‌های ساخت فرانچایز Battlefield ارسال کرده بود.

در اخبار مرتبط اعلام شد:

فرشاد | اخبار | 29/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.