نویسنده: فرشاد دوشنبه، 09 بهمن 1396
ساعت 13:00

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 بدنبال خلق انیمیشن‌های خیره کننده هستند

5 از 5

آگهی استخدام جدیدی برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

استودیوی لهستانی CD Projekt RED اخیراً آگهی استخدام جدیدی را بر روی سایت رسمی خود قرار داده که براساس آن، این استودیو بدنبال اسخدام یک «طراح انیمیشن» (Animation Programmer) جدید می‌گردد. در جزئیات آگهی استخدام این استودیو آمده است که فرد مورد نظر آن‌ها، همکاری نزدیکی با «انیماتورها» (Animators)، «بازیگران» (Character Artists)، طراحان بازی و «طراحان هوش مصنوعی» (AI Programmers) خواهد داشت و مسئول «نمونه سازی» (Prototyping) و برنامه نویسی قابلیت‌ها و ویژگی‌های انیمیشن خواهد بود تا سازندگان بازی بتوانند اقدام به توسعه و ایجاد سیستم انیمیشن در موتور ساخت بازی نمایند. انتظاراتی که استودیوی CD Projekt RED از طراح انیمیشن جدید خود دارد:

به عنوان یک طراح انیمیشن، شما مسئول توسعه و نگهداری از تکنولوژی برنامه نویسی انیمیشن ما خواهید بود؛ ما بدنبال استخدام یک برنامه نویس باهوش جهت توسعه‌ی سیستم‌های انیمیشن پیشرفته هستیم. شما این فرصت را خواهید داشت تا انیمیشن‌های خیره کننده‌ای را برای بازی‌های ما بسازید.

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای بازی Cyberpunk 2077 اعلام نشده و براساس مصاحبه‌ای که Adam Kiciński به عنوان رئیس استودیوی CD Projekt RED با سایت Puls Biznesu داشته است، بنظر نمی‌رسد که به این زودی (پیش از سال 2019) شاهد اعلام تاریخ عرضه‌ای برای این بازی باشیم.

در اخبار مرتبط با این بازی اعلام شد:

فرشاد | اخبار | 29/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.