نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 23 اسفند 1396
ساعت 10:02

رئیس سابق استودیوی 343i بازی جدید خود را معرفی کرد

0 از 5

این بازی با الهام از حالت Warzone هیلو 5 ساخته می‌شود

آقای Josh Holmes، رئیس سابق استودیوی 343i و کارگردان پروژه‌ی Halo که در سال 2016 این استودیو را به قصد بازیسازی مستقل و تأسیس استودیوی Midwinter ترک کرد، بازی جدید خود را به‌نام Scavengers معرفی کرد. Scavengers یک عنوان شوتر Co-Op با عناصر بقاء است و با الهام از حالت Warzone هیلو 5 ساخته می‌شود که در آن، گیم‌پلی PvE و PvP درکنار هم وجود دارند. این بازی با Unreal Engine 4 ساخته می‌شود.

Scavengers در‌آینده‌ای رخ می‌دهد که دنیا تحت حوادث نامعلومی دچار عصر یخبندان شده و بازیکنان نقش بازماندگان این فاجعه را ایفا می‌کنند. در آغاز هر بازی، بازیکنان به وسایل مخصوص مسلح شده و در دنیای وحشی بازی مشغول به اکتشاف می‌شوند، باهم همکاری یا رقابت می‌کنند و با دشمنان بازی روبرو می‌شوند.

در این بازی از تکنولوژی SpatialOS استفاده شده که امکان ایجاد دنیا‌های عظیم با هوش مصنوعی طبیعی و غیرقابل پیش‌بینی را فراهم کرده است. بنا به گفته‌ی سازندگان، صدها دشمن در دنیای Scavengers پراکنده‌اند که هرکدام به گروه‌ خاصی تعلق دارند و رفتار و سلاح‌های مخصوص خود را دارند. کمپانی Improbable، توسعه دهنده‌‎ی این تکنولوژی، سرمایه‌گذاری روی این بازی را نیز برعهده گرفته است.

آقای Holmes، مدیرعامل Midwinter توضیح داد:

ما Midwinter را به قصد ساخت عنوانی خلاقانه تأسیس کردیم، تجربه‌ای که میلیون‌ها بازیکن بتوانند در آن شریک شوند. حالت Warzone هیلو 5 در زمان خود بهترین نمونه‌ی ترکیب PvP و PvE بود و الان همراه با SpatialOS می‌خواهیم یه قدم نیز فراتر بگذاریم. در Scavengers، بازیکنان در تیم‌های مختلف با ارتشی از دشمنان با هوش مصنوعی بالا درگیر می‌‍شوند که هرکدام ویژگی‌های خودرا دارند و حتی با یکدیگر نیز درحال جنگیدن هستند.

مدیرعامل Improbable، آقای Herman Narula نیز اضافه کرد:

ما مشتاقیم تا با تیم‌های مستعد برای ساخت بازی‌های آنلاین نسل بعدی همکاری کنیم و عناوینی را توسعه دهیم که در گذشته ساختشان امکان‌پذیر نبود. استودیوهایی نظیر Midwinter که از اعضای با سابقه تشکیل شده‌اند برای ساخت بازی‌های خارق‌العاده دست‌ به نوآوری‌ می‌زنند و ما باور داریم که Scavengers تبدیل به بازی‌ خاصی خواهد شد و توانایی‌های SpatialOS را به‌ درستی نشان خواهد داد. همکاری با آنان به ما اجازه‌ی بهینه‌سازی این تکنولوژی را برای این‌گونه عناوین اکشن و سریع می‌دهد. این‌گونه مشارکت نه تنها به ساخته شدن یک بازی خوب کمک می‌کند، بلکه راه را برای استودیو‌های دیگر نیز باز می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.