نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 27 اسفند 1396
ساعت 10:12

تاریخ عرضه‌ی Yakuza Kiwami 2 در غرب اعلام شد

0 از 5

 این عنوان در تاریخ 6 شهریور 1397 در آمریکا و اروپا منتشر خواهد شد

بعد از اتفاقات نسخه‌ی اول، Kazuma Kiryu از دنیای یاکوزاها خداحافظی کرد اما سرنوشت برنامه‌ی دیگری برای او در چنته دارد. اژدهای دوجیما، این‌بار باید برای جلوگیری از یک درگیری همه جانبه درسطح کشور مبارزه کند. این بازی هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی عرضه می‌شود، همچنین اولین کپی‌های بازی به صورت SteelBook عرضه‌ خواهند شد.

از ویژگی‌های این بازسازی می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

بازسازی با Dragon Engine: این عنوان، با انجین Dragon که در نسخه‌ی ششم یاکوزا نیز استفاده شده بود، بازسازی شده است و در کنار گرافیک تکنیکی قوی، امکان ورود و خروج از ساختمان‌ها و مبارزات بدون هیچ‌گونه صفحه‌ی بارگذاری را مهیا کرده. همه‌ی میان‌پرده‌ها از اول ساخته‌ و دیالوگ‌های مهم دوباره ضبط شده‌اند.

بخش داستانی جدید: کازوما تنها شخصیت قابل‌بازی این نسخه نخواهد بود. بخش داستانی جدید بازی، ماجراهای Goro Majima را از آخر داستان Yakuza Kiwami تعریف خواهد کرد.

مینی‌گیم ‌های جدید: علاوه بر مینی‌گیم‌های حاضر در نسخه‌ی اصلی یاکوزا 2، مینی‌گیم‌های جدید اعم از Golf Bingo، بازی آرکید Virtual-On و Clan Creator گورو ماجیما به بازی اضافه شده‌اند.

برگردانی دقیق: برای ترجمه و بومی‌سازی (Localization) این نسخه تلاش فراوانی صورت گرفته تا متن بازی به نسخه‌‎ی ژاپنی تا حد امکان نزدیک و وفادار باشد.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.