نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 ارديبهشت 1397
ساعت 08:00

کاور جلد و تعدادی تصاویر جدید از Shadow of the Tomb Raider رونمایی شد

4 از 5

براساس تصاویری که آمازون منتشر کرده است، امکان آشنایی بیشتر با فضای بازی جدید مهاجم مقبره در چند ساعت زودتر از رونمایی رسمی فراهم شده است.

طبق اعلام قبلی اسکوئر انیکس، امروز ۲۷ آوریل است و تنها چند ساعت تا رونمایی رسمی و ارائه اطلاعات و جزئیات بیشتر از بازی Shadow of the Tomb Raider باقی مانده است. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با این وجود قبل از رسیدن به این زمان، صفحه این بازی در وب‌سایت آمازون فعال شده که در آن شاهد تصاویر جدیدی از بازی و همچنین کاور جلد آن هستیم.

در این صفحه، در مجموع شاهد ۱۰ تصویر از بازی مورد انتظار Shadow of the Tomb Raider هستیم که در آن، قهرمان اصلی بازی یعنی لارا کرافت در موقعیت‌هایی هیجان‌انگیز و آشنا به چشم می‌خورد. در این تصاویر لارا را در حال قدم زدن در یک شهر، آویزان از طناب در دل جنگل، درحال مبارزه با دشمنان، در نزدیکی معابد مایایی و مقابله با چالش‌ها می‌بینیم. حضور در شهر آرام، نکته جالبی است که از این تصاویر برداشت می‌شود؛ چون در دو بازی قبلی این سری، گرچه بازی محیط‌هایی بسیار متنوع را به عنوان لوکیشن انتخاب کرده بود، ولی این پیش نیامده بود که لارا در هیچ شهر عادی قرار بگیرد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر جدید را تماشا کنید:

 

برخی از تصاویر جدید توم رایدر، از جمله لارا کرافت که با پس‌زمینه خورشیدگرفتگی است، پیش‌تر نیز در تریلر معرفی بازی دیده شده بود و برخی دیگر نیز کاملا جدید هستند. همچنین غیر از ۱۰ تصویر جدید، کاورهای بازی نیز برای دو پلتفرم کنسولی دیده می‌شوند. درحالی که تاکنون اطلاعاتی مثل حجم بازی مشخص نشده است، با این حال بازی در تعدادی از فروشگاه‌ها از جمله آمازون قابل پیش‌خرید است.

همان‌طور که اشاره شد، اسکوئر انیکس قصد دارد بازی را در ادامه امروز ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) رونمایی کند. به این ترتیب به زودی باید منتظر اخبار و اطلاعات جامع‌تری از این بازی مورد انتظار بود. Shadow of the Tomb Raider به عنوان دنباله‌ای برای داستان لارا کرافت در بازی Rise of Tomb Raider قرار است طبق اعلام قبلی، در روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.