نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 ارديبهشت 1397
ساعت 08:15

Avengers: Infinity War سریع تر از هر فیلم دیگری از مرز فروش ۱ میلیاردی عبور کرد

5 از 5

پس از ثبت چندین رکورد افتتاحیه، انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت سرانجام رکورد سریع‌ترین فیلم ۱ میلیاردی تاریخ را به نام خود ثبت کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و تلویزیون در بازی‌مگ؛ جدیدترین فیلم دنیای سینمای مارول، اخیرا موفق به ثبت یک رکورد دیگر شده است. پس از اینکه Avengers: Infinity War موفق به رکوردشکنی در باکس آفیس افتتاحیه در انتهای هفته شده بود، این فیلم حالا در مجموع فروش داخلی و جهانی، از مرز فروش یک میلیارد دلاری نیز عبور کرد. شروع اکران این فیلم در روز ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) در سینماهای خارج از ایالات متحده بود. فیلم پس از این در ۶ و ۷ اردیبهشت به ترتیب در بریتانیا و آمریکا نمایش خود را شروع کرد و از ۱۳ اردیبهشت نیز به سینماهای روسیه رسیده است. این فیلم سرانجام در یکشنبه ۵ می (۱۵ اردیبهشت) از فروش جهانی ۱ میلیارد دلار عبور کرد، و حالا، نام خودش را به عنوان سریع‌ترین فیلم ۱ میلیارد دلاری تاریخ سینما، جایگزین Star Wars: The Force Awakens کرده است.

در مجموع، فیلم انتقام‌جویان ۳ تاکنون موفق شده به فروش ۱٫۱۶ میلیارد دلاری دست پیدا کند. با توجه به گزارش‌ها، شروع نمایش این فیلم در سینماهای چین که دومین بازار بزرگ سینمای جهان است نیز از روز ۲۱ اردیبهشت شروع می‌شود. به این ترتیب فیلم همچنان می‌تواند به روند صعودی فروش خود امیدوار باشد.

فیلم اونجرز جنگ بی‌نهایت، حالا ۳۴مین فیلم تاریخ است که از مرز فروش ۱ میلیارد دلاری عبور کرده، و وارد لیگی عظیم از فیلم‌های سینمایی همچون Avatar، Star Wars: The Force Awakens، Frozen، Skyfall و Minions شده است.

براساس گزارش‌های رصد باکس آفیس انتظار می‌رود که تا انتهای این هفته، فیلم اینفینیتی وار ۱۱۲٫۵ میلیون دلار دیگر نیز در سینماهای آمریکا و کانادا به حساب خود واریز کرده باشد. این میزان انتظار در مقایسه با فروش سایر فیلم‌های هفته، گرچه همچنان جایگاه اول فروش هفته دوم را برای Infinity War تضمین می‌کند، ولی باید گفت که این فروش کم‌تر از رکورددار فروش هفته دوم، یعنی فیلم Star Wars: The Force Awakens است؛ این فیلم در هفته دوم فروش خودش در سینماهای آمریکا و کانادا، ۱۴۹٫۲ میلیون دلار کسب کرده بود.

همچنین فروش ۱۱۲٫۵ میلیون دلاری فیلم انتقام‌جویان ۳ نشان‌دهنده افت فروش ۵۶ درصدی فیلم نسبت به اکران هفته اول نیز هست. در این خصوص گفتنی است این میزان افت، حتی شدیدتر از وضعیت مشابه در فیلم‌های The Force Awakens (با ۴۰ درصد افت فروش هفته دوم) و Black Panther (با ۴۵ درصد افت فروش) هست.

شما در ادامه می‌توانید ۱۰ فیلم پرفروش این هفته را در سینماهای آمریکا و کانادا مشاهده کنید. در این بین، حضور مجدد فیلم پلنگ سیاه در میان این فیلم‌ها از نکات جالب توجه فهرست هفته است.

پر فروش‌ترین فیلم‌های سینماهای آمریکا و کانادا - ۴ تا ۶ می (۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت)

 

  1. Avengers: Infinity War با فروش 112.5 میلیون دلار
  2. Overboard با فروش 14.8 میلیون
  3. A Quiet Place با فروش 7.6 میلیون
  4. I Feel Pretty با فروش 4.9 میلیون
  5. Rampage با فروش 4.6 میلیون
  6. Tully با فروش 3.2 میلیون
  7. Black Panther با فروش 3.2 میلیون
  8. Truth or Dare با فروش 1.9 میلیون
  9. Super Troopers 2 با فروش 1.82 میلیون
  10. Bad Samaritan با فروش 1.76 میلیون
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.