نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 18 ارديبهشت 1397
ساعت 13:30

شخصیت تانوس به بازی Fortnite اضافه می‌شود

5 از 5

همکاری مارول و اپیک گیمز برای اضافه کردن تانوس به بازی پرطرفدار Fortnite

چندی پیش دو شرکت اپیک گیمز و مارول، همکاری دو اثر Fortnite و Avengers Infinity War را تایید کردند. سازنده Fortnite اعلام کرد که این رویداد در هشتم ماه می (امروز) آغاز می‌شود. ظاهرا این همکاری باعث می‌شود تا حالت بتل رویال بازی دچار تغییراتی شود و به یک چیز کاملا متفاوت تبدیل گردد.

هسته اصلی Fortnite: Battle Royale هیچ تغییری نخواهد کرد، ولی تفاوت اصلی اینجا است که در هر مسابقه، یک دستکش بی‌نهایت (Infinity Gauntlet) در نقشه بازی پنهان شده که باید یک بازیکن خوش‌شانس آن را پیدا کند. یافتن این دستکش باعث می‌شود تا بازیکن موردنظر به شخصیت تانوس (ضدقهرمان فیلم Avengers Infinity War) تبدیل شده و قدرت‌های منحصربه‌فردی را در اختیار بگیرد.

هنوز مشخص نیست که این قدرت‌های ویژه شامل چه چیزهایی خواهد شد.

اپیک گیمز در ادامه اعلام کرد که این رویداد برای همه پلتفورم‌های بازی شامل Xbox One ،PS4 ،PC و دستگاه‌های موبایل در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید که این رویداد تنها برای مدت محدودی در بازی حضور دارد و پس از آن حذف خواهد شد؛ شرکت سازنده هنوز تاریخ مشخصی برای این کار اعلام نکرده است.

چند روز قبل بالاخره سیزن چهارم هم برای کاربران در دسترس قرار گرفت. این آپدیت تغییرانی در نقشه‌ها به وجود آورد و همچنین چندین اسکین و چلنج هم به بازی اضافه کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.