نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 ارديبهشت 1397
ساعت 07:30

حالت زامبی برای Call of Duty: Black Ops 4 تایید شد

5 از 5

به نظر می‌رسد حساب رسمی E3 در توئیتر، جلوتر از خود اکتیویژن و تری‌آرک اقدام به تایید بخش زامبی در بازی بلک آپس 4 کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بدون شک، یکی از مهم‌ترین بخش‌های سری Call of Duty که طرفداران مایل به شنیدن اطلاعات بیشتری از آن هستند، پیرامون «حالت زامبی» بازی Black Ops 4 است؛ این اهمیت زمانی بیشتر می‌شود که اخیرا شایعاتی پیرامون این موضوع منتشر شد که بلک آپس ۴، بیش از کمپین اصلی و تک نفره، تمرکز خود را صرف بخش چندنفره بازی می‌کند. درحالی که طرفداران این سری منتظر روز ۲۷ اردیبهشت، و رونمایی رسمی از بازی هستند و همچنین هنوز اکتیویژن و Treyarch، رسما در این باره اظهار نظری نکرده‌اند، به نظر می‌رسد که حساب رسمی E3 در توئیتر به شکل سهوی وجود حالت زامبی را در این بازی تایید کرده است.

همان طور که در متن پست توئیتری زیر مشخص است، به نظر می‌رسد که طرفداران این سری، باید در رویداد E3 2018 منتظر نمایش‌های ویژه‌ای پیرامون بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 باشند. طبق این پست، یک پنل مخصوص در زمان نمایش‌های بازی بلک آپس 4 وجود خواهد داشت که سازندگان بازی، درباره تاریخچه حالت زامبی در این سری صحبت خواهند کرد. با این حال غیر از این، اطلاعات بیشتری از حالت زامبی به اشتراک گذاشته نشده و طبیعتا نمی‌توان گفت که این بخش در بازی بلک آپس ۴ چه محتواهایی را برای ارائه خواهد داشت. شما در ادامه متن، این پست توئیتری حساب رسمی E3 را مشاهده می‌کنید:

چه چیزهایی در بخش زامبی بازی بعدی تری آرک، یعنی Call of Duty: Black Ops 4 قابل تجربه هستند؟ برای شنیدن تاریخچه بخش زامبی سری کال آو دیوتی از زبان خود خالقان آن به E3Coliseum بیایید.

با وجود عدم اشاره رسمی از جانب اکتیویژن، همچنان هم تایید شدن وجود یک بخش زامبی در بازی مورد انتظار بلک آپس ۴، برای طرفداران این سری شوتر اول شخص چندان سورپرایز کننده نیست. با این وجود، این نکته نیز جالب توجه است که آیا سازندگان، قصد دارند در رویداد E3 اولین نمایش‌ها از بخش زامبی را به اشتراک بگذارند؟ به هر شکل طبق اعلام قبلی، اکتیویژن و تری‌آرک روز ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) را به عنوان روز معرفی رسمی بازی اعلام کرده‌اند؛ بنابراین این کاملا محتمل است که در همین روز شاهد نمایش‌هایی از کمپین اصلی احتمالی، بخش چند نفره بازی و احتمالا بخش زامبی نیز باشیم. در غیر این صورت، ممکن است سازندگان نمایش‌های بخش زامبی را به E3 موکول کنند. به هر شکل، مدت کمی تا روز رونمایی رسمی بازی باقی مانده و طرفداران زمان زیادی را در انتظار نمی‌مانند.

گفتنی است که گرچه یکی از مهم‌ترین سوالات طرفداران پیرامون حالت زامبی در بازی بلک آپس ۴ است، با این حال هنوز سوالات زیادی در این باره بی‌پاسخ مانده است. اخیرا شایعات و گزارش‌هایی از وجود یک بخش بتل رویال نیز حول بازی وجود داشته که در صورت تایید می‌تواند به یکی از بخش‌های محبوب آن تبدیل شود. این روزها با تشکر از Fortnite اپیک گیمز و PlayerUnknown’s Battlegrounds استودیو بلوهول، بازی‌های سبک بتل رویال در اوج توجهات و محبوبیت در میان بازیکنان قرار دارند. با توجه به گسترش دامنه این محبوبیت، ممکن است تری‌آرک نیز اقدام به ساخت یک بخش بتل رویال اختصاصی برای بلک آپس ۴ کند؛ این بخش احتمالی، حتی پتانسیل سایه انداختن روی ماد زامبی را نیز می‌تواند داشته باشد. به هر شکل همان‌طور که اشاره شد، طرفداران برای پاسخ گرفتن همه این سوالات باید منتظر روز رونمایی بازی در ۲۷ اردیبهشت باشند.

بازی «کال آو دیوتی: بلک آپس 4» قرار است به شکل رسمی در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.