نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 خرداد 1397
ساعت 07:30

تیزر جدید Battlefield V احتمالا شایعه جنگ جهانی دوم را تایید می کند

0 از 5

EA در فاصله‌ای کوتاه تا رونمایی رسمی، تیزر جدیدی از بازی Battlefield V را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی شرکت الکترونیک آرتز ناشر بازی مورد انتظار Battlefield V، تیزری کوتاه و جدید از این بازی منتشر کرده است. در حالی که بازی قرار است فردا ۲۳ می (۲ خرداد) به شکل رسمی رونمایی شود، به نظر می‌رسد که این تریلر، شایعات قبلی مبنی بر وقوع حوادث جدیدترین بازی DICE در دوران «جنگ جهانی دوم» را تایید می‌کند.

گفتنی است که مدت پخش این تیزر، تنها ۱۲ ثانیه است و اولین بار امروز از طریق یک پست توئیتری به اشتراک گذاشته شد. در خود این تیزر، ما صدای جیغ و فریاد و شلیک اسلحه را در اوایل ویدیو می‌شنویم که به دنبال آن، مردی با نگاه خشن به دوربین، مخاطب را با «شوش» به سکوت دعوت می‌کند. همان طور که گفته شد، این ویدیو از طریق یک پست توئیتری ارسال شد که مخاطب را به سکوت و صبر تا زمان کوتاه باقی‌مانده به رونمایی از بازی دعوت می‌کرد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

 

 

این تیزر گرچه در بازه زمانی کوتاهی پخش می‌شود، ولی احتمالا نظر مخاطب را به آیکون‌های HUD بالای صفحه جلب کرده است. در این قسمت دو آیکون بسیار مهم دیده می‌شود که به نوعی، ورژن تغییر پیدا کرده از پرچم یونیون جک بریتانیا و پرچم Balkenkreuz آلمان نازی است. به طور مثال آیکون دوم، از سال ۱۹۳۵ تا پایان جنگ جهانی دوم، بر روی ادوات نظامی مختلف زمینی، هوایی و دریایی آلمان حک می‌شده است. این آیکون‌ها در تصویر زیر مشخص هستند.

bat icon new teaser battlefield v hud icons

شخصی که در حال نگاه کردن به دوربین هست نیز مشخصا عینک‌هایی دارد که یادآور جنگ جهانی دوم هستند. با این حال این مورد محل بحث هست و این امکان وجود دارد که عینک‌های مشابه در دوره‌های زمانی دیگر نیز استفاده شده باشند. به طور کلی، از شواهد موجود در تریلر چنین بر می‌آید که شایعات قبلی پیرامون وقوع حوادث بازی در دوران جنگ جهانی دوم صحت داشته است.

همان طور که پیش از این نیز در بازی‌مگ مطالعه کردید، بازی بتلفیلد 5 قرار است در قالب یک لایواستریم با اجرای ترور نوآه از The Daily Show، به شکل رسمی رونمایی شود. این رویداد در روز ۲ خرداد و ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران به جریان می‌افتد. در دیگر اخبار مرتبط با بازی، پیش از این نیز خواندید که بتلفیلد جدید، برخلاف Call of Duty: Black Ops 4 شامل کمپین تک نفره نیز خواهد بود و ممکن است از یک بخش بتل رویال نیز برخوردار باشد.

درحال حاضر هنوز تاریخ عرضه رسمی برای بازی Battlefield V مشخص نشده و انتظار می‌رود که این موضوع در لایواستریم فردا مشخص شود. همچنین رویداد EA Play الکترونیک آرتز در رویداد E3 2018 نیز در روز شنبه ۱۹ خرداد، ساعت ۲۲:۳۰ شب برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که در این رویداد، اطلاعات تکمیلی بیشتری پیرامون بازی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.