نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 خرداد 1397
ساعت 08:30

دراکمن بازارگرمی The Last of Us 2 برای E3 2018 را شروع کرد

5 از 5

نیل دراکمن از طرفداران The Last of Us 2 خواست تا منتظر رویداد E3 2018 باشند.

بازی The Last of Us یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های تاریخ سونی محسوب می‌شود و به همین خاطر، نمی‌توان از علاقه شدید طرفداران آن برای دریافت اطلاعات جدید از این بازی، آن هم از زبان سازندگان آن شگفت زده شد. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ امروز نیل دراکمن، کارگردان بازی اول The Last of Us و نائب رئیس کنونی استودیو ناتی داگ، در جریان یک پست توئیتری تلاش کرد تا تنور رویداد اختصاصی بازی The Last of Us 2 در جریان E3 2018 را گرم کند.

دراکمن که پیش از این همراه با بروس استریلی کارگردانی بازی آنچارتد 4 را هم برعهده داشت، تصویری هم همراه با متن در یک پست توئیتری ارسال کرد که البته این نما، پیش از این و در اولین تریلر سینمایی بازی نیز مشاهده شده بود. این تریلر پیش از این در رویداد PlayStation Experience 2016 منتشر شد و در تصویری از یک منطقه جنگلی مسکونی که حالا خالی از سکنه شده، لوگو یکی از طرفین درگیر در بازی به نام «Fireflies» را بر روی یک تابلو STOP می‌بینیم. شما در ادامه می‌توانید این پست توئیتری را نیز مشاهده کنید.

شمارش معکوس تنها سه هفته دیگر #E32018

TLOU2 DRUCKMAN tweet

اولین تریلری که از The Last of Us Part 2 نمایش داده شد، فضایی کاملا متفاوت با اتمسفر پرشور بازی اول داشت و درحالی که مشخصا رویدادی پس از وقایع بازی اول را نشان می‌داد، به نظر می‌رسید که مدت زمان نسبتا زیادی از وقایع بازی اول گذشته بود. حالا نیز تقریبا یک سال و نیم است که از زمان نمایش آن تریلر گذشته و طرفداران پس از دیدن یک تریلر سینمایی دیگر، که باز هم وجهی تاریک‌تر از بازی جدید را نشان می‌داد، حالا و در رویداد E3 2018 منتظر رونمایی از اولین تریلر از گیم‌پلی و نمایش‌های داخل بازی هستند.

گفتنی است که با در نظر گرفتن نمایش اختصاصی بازی در کنفرانس سونی در E3 2018، توجهات به این بازی تنها محدود به تیم توسعه آن نبوده و فرضیات مختلفی، از امیدها به عرضه بازی در سال ۲۰۱۸ تا احتمال عرضه آن در سال ۲۰۱۹ پیرامون تاریخ عرضه بازی مطرح شده است. به تازگی در بازی‌مگ نیز خواندید که کارگردان بازی انحصاری Days Gone نیز به شکلی گذرا، به نوعی تایید کرد که بازی «لست آو آس 2» در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

همچنین پیش از این در بازی‌مگ مطالعه کردید که استودیو ناتی داگ، در چندین پست اقدام به فراخوان استخدام نیرو برای کار روی بازی کرده و این موضوع، می‌تواند نشانگر این باشد که بازی هنوز تا نقطه تکمیل فاصله دارد. همین طور البته این خبر، می‌تواند نشانگر سیاست‌های جدید و تلاش‌ها برای آماده‌سازی سریع‌تر از موعد بازی نیز باشد. در مجموع طرفداران احتمالا باید تا زمان فرا رسیدن رویداد E3 2018 منتظر خبرهای تکمیلی و رسمی پیرامون تاریخ عرضه بازی باشند.

کنفرانس سونی قرار است در روز ۲۲ خرداد، و در ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران برگزار شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.