نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 02 خرداد 1397
ساعت 10:59

ریمسترهای یاکوزا 3 تا 5 تأیید شدند

0 از 5

ریمستر عناوین یاکوزا 3، 4 و 5 با عرضه‌ی نسخه‌ی سوم در ماه آگوست راه خود را به سوی PS4 باز خواهند کرد

سگا شما طرفداران یاکوزا را دوست دارد! مخصوصا طرفداران سه نسخه‌ی نسل هفتمی سری. این کمپانی خبر ریمستر کردن این عناوین را فعلاً برای ژاپن تأیید کرده است اما با توجه به عرضه‌ی تمامی نسخه‌های اصلی در غرب، دیر یا زود تاریخ انتشار نسخه‌ی انگلیسی آن نیز اعلام خواهد شد. این خبر در آخرین نسخه‌ی Dengeki Playstation و هفته‌نامه‌ی فامیتسو اعلام شد.

ریمستر یاکوزا 3 در تاریخ پنجشنبه 18 مرداد 1397 عرضه خواهد شد و دارای کدی برای دانلود موسیقی بازی خواهد بود. ریمستر یاکوزا 4 و 5 نیز به ترتیب در پاییز 2018 و بهار 2019 به دنبال آن عرضه‌ می‌شوند.

ماه گذشته کمپانی سگا اعلام کرد که در صورت تقاضای بازیکنان، عرضه‌ی نسخه‌های سوم تا پنجم یاکوزا را برای PS4 "در نظر خواهد گرفت". با توجه به این‌ که این ریمسترها در آن زمان در دست ساخت بودند، این حرف آن‌ها کمی گستاخانه به نظر می‌آید.

با عرضه‌ی این سه ریمستر، کل سری یاکوزا بر روی کنسول PS4 در دسترس خواهد بود. پیش درآمد سری یعنی یاکوزا 0، بازسازی نسخه‌ی اول به نام Kiwami و نسخه‌‎ی ششم سری که آخرین فصل داستان Kazuma Kiryu را نمایش می‌دهد هم اکنون در سراسر دنیا عرضه شده‌اند و نسخه‌ی غربی Kiwami 2، بازسازی نسخه‌ی دوم نیز ششم شهریور عرضه خواهد شد.

این ریمستر از رزولوشن و فریم ریت بهبود یافته بهره خواهد برد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.